Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Norway > Hvilken Snus er best?
Hvilken Snus er best?
You do not have permission to vote on this poll.
Strongcut 0 0%
Skruf 2 20.00%
General 6 60.00%
Grovsnus 0 0%
Ettan 0 0%
Gøteborg Prima Fint 0 0%
Gøteborg Rapè 1 10.00%
Gustavus 0 0%
Catch 0 0%
Probe 0 0%
Tre Ankare 0 0%
Røda Läcket 1 10.00%
Rocker 0 0%
Total: 10 votes 100%
  [Edit Poll (moderators only)]

Pages (2): [1] 2 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Soeder
Supreme tranceaddict

Registered: Apr 2004
Hvilken Snus er best?

siden vi hadde knallahrde diskusjoner i en annen tråd her, tenkte jeg det er fint om vi avgjør dette en gang for alle.
Jeg går for Skruff!

Old Post Aug-05-2005 01:45  Norway
Click Here to See the Profile for Soeder Click here to Send Soeder a Private Message Add Soeder to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Kimito
Supreme tranceaddict

Registered: Apr 2003

lol!

Artig diskusjon...må nok sverge til generalen =>

Old Post Aug-05-2005 09:22  Norway
Click Here to See the Profile for Kimito Click here to Send Kimito a Private Message Visit Kimito's homepage! Add Kimito to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Ariah
Supreme tranceaddict

Registered: Nov 2004

litt typisk om generalen går av med seieren, er så A4

stemte for gøteborg's

edit: egentlig er det 50/50 for meg mellom gøteborg og strongcut

Old Post Aug-05-2005 10:49  Norway
Click Here to See the Profile for Ariah Click here to Send Ariah a Private Message Add Ariah to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Soeder
Supreme tranceaddict

åpna min første Strongcut box igår, den var faktisk velding god. Den får 3dje plass hos meg

Old Post Aug-05-2005 14:36  Norway
Click Here to See the Profile for Soeder Click here to Send Soeder a Private Message Add Soeder to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Ariah
Supreme tranceaddict

så er det et stort pluss at den kommer i plastikkboks i stedet for den tragiske pappen. Hvor mange svenske bokser har jeg ikke klart å mose helt flate når jeg ikke har noe å åpne flasker med, og det begynner å bli litt utpå kvelden

Old Post Aug-06-2005 14:05  Norway
Click Here to See the Profile for Ariah Click here to Send Ariah a Private Message Add Ariah to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DJ_Audun
...

Registered: Mar 2003

En tråd etter mitt hjerte. Sitter med en general white portion i leppa nå, men min stemme går til skruf sterk (wohooo 30% mer nikotin ) etterfulgt av vanlig skruf og så general white portion (large).

Old Post Aug-07-2005 17:02  Norway
Click Here to See the Profile for DJ_Audun Click here to Send DJ_Audun a Private Message Add DJ_Audun to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Soeder
Supreme tranceaddict

quote:
Originally posted by Ariah
så er det et stort pluss at den kommer i plastikkboks i stedet for den tragiske pappen. Hvor mange svenske bokser har jeg ikke klart å mose helt flate når jeg ikke har noe å åpne flasker med, og det begynner å bli litt utpå kvelden

hehe, sant det. Jeg dro med meg Strongcut boxen ut igår men hadde ikke hjerte til å sette øllkorkens tenner i en så fin box.

btw, takk for din stemme Audun! nå er skruf tilbake på delt første

Old Post Aug-08-2005 00:15  Norway
DJ_Audun
...

Registered: Mar 2003
Thumbs up

Sant det at de fleste svenske bokser er noe herk. Har ikke tall på hvor mange ganger jeg har herpa dem på fest/vors. Ikke vanntette heller .
Er forøvrig ikke de norske heller, klarte å hoppe i basenget med en boks i lommen da jeg var på foam party i sommer. Ikke gøy når man ikke får kjøpt snus i Hellas.

Old Post Aug-08-2005 00:30  Norway
Click Here to See the Profile for DJ_Audun Click here to Send DJ_Audun a Private Message Add DJ_Audun to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
moore
photograph

Registered: Sep 2003

Er det lov å stemmer om man ikke snuser?:P

Old Post Aug-08-2005 08:43 
Click Here to See the Profile for moore Click here to Send moore a Private Message Add moore to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Soeder
Supreme tranceaddict

det er aldri for seint å starte da

Old Post Aug-08-2005 15:52  Norway
moore
photograph

Registered: Sep 2003

Brukte Oliver Twist for 2 år siden da

Old Post Aug-08-2005 16:30 
Click Here to See the Profile for moore Click here to Send moore a Private Message Add moore to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Ariah
Supreme tranceaddict

quote:
Originally posted by moore
Er det lov å stemmer om man ikke snuser?:P

pollen er anonym er den ikke?

sant at strongcut boksen er kul, vinner min stemme hvis vi starter ny poll "Hvilken snusboks er tøffest?"

Old Post Aug-08-2005 18:30  Norway

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Norway > Hvilken Snus er best?
Post New Thread    Post A Reply

Pages (2): [1] 2 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackshould be easy 2 id [2006] [3]

Click here to listen to the sample!Pause playbackE-Craig - "Smoke" [Smokin' Mix] [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 22:41.

Forum Rules: