Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Sådant är läget
  Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
mindshooter
Neverchanging avatar

Registered: Nov 2000
Exclamation Sådant är läget

Som ni alla vet så har det varit en del strul på forumet....Tillräckligt mycket för att jag inte haft tid med allt...men det verkar ha lugnat sig nu.
Jag kan inte neka till att Alien har varit en stor det till det skit som hänt här. Jag har chattat en del med honom och han verkar vara en hellt sjusst kille dock. Nu är det så att han har klantat sig rejält. Först har han deltagit i att det blivit strul på den svenska sektionen, sedan har han också gått in i chatten under falskt namn och berättat för alla att han är en hacker och att han ska förstöra sidan. Efter antalet varningar från swamper har han gått in och gett beröm till diverse spammers. Följd: Bannad....... Detta är vad jag har hört. Sen har jag också hört att det finns en möjlighet att han kommer att gå in via andra datorer och spamma forumet. Därmed kan det finnas en liten chans att vi blir utsatta eftersom han utryckt hat mot en del av oss på sista tiden.
Jag vill be er om en sak också (som ni säkert läst i stickyn: "Läs detta alla nya")....Svara inte på några spam inlägg!
Förhoppningsvis så är jag väl vid en dator när detta sker (om det sker) men i annat fall får ni ha överseende Allting löser sig snart!

Alien: Kanske är det hela ett missförstånd...Men jag kommer tolka det som fakta tills du bevisar motsatsen och jag hoppas du fattar att det bästa du kan göra nu är att hålla dig borta och återkomma vid ett senare tillfälle.

Last edited by mindshooter on Dec-11-2001 at 14:56

Old Post Dec-11-2001 14:46 
Click Here to See the Profile for mindshooter Click here to Send mindshooter a Private Message Add mindshooter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Aendy
Lifeaddict

Registered: Aug 2001
Re: Sådant är läget

quote:
Originally posted by mindshooter
Därmed kan det finnas en liten chans att vi blir utsatta eftersom han utryckt hat mot en del av oss på sista tiden.

Hmm... undrar vem dessa kan vara?

You and me, me and you, we�re the only ones in our song?

Old Post Dec-11-2001 14:58  Nepal
Click Here to See the Profile for Aendy Click here to Send Aendy a Private Message Add Aendy to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Gaby
DanceAddictPartyQueen

Registered: Aug 2001

ok... rätt ska va rätt!
Synd att det blev så men det är kanske inte rätt ställe för alla...

Old Post Dec-11-2001 15:20  Sweden
Click Here to See the Profile for Gaby Click here to Send Gaby a Private Message Add Gaby to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Ravesquad
Supreme tranceaddict

Registered: Sep 2001
Re: Re: Sådant är läget

quote:
Originally posted by Aendy

Hmm... undrar vem dessa kan vara?

mig kalla han hora

Old Post Dec-11-2001 19:24  Sweden
Click Here to See the Profile for Ravesquad Click here to Send Ravesquad a Private Message Add Ravesquad to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Virus
yes

Registered: Oct 2001

Jaa, trisst att det blev så här. Men om det här stämmer så gick han över gränsen..

Jag undrar, vad menas med spaminlägg? Är det när folk skriver en massa strunt (som i spam mail) eller är det när folk flamar? eller kanske både och..?

Old Post Dec-12-2001 09:00  Sweden
Click Here to See the Profile for Virus Click here to Send Virus a Private Message Add Virus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mindshooter
Neverchanging avatar

att spamma är när man skriver hur många inlägg som hellst....som en sorts bombning....

Pratade med honom häromdan...tror inte att han gör något dock

Old Post Dec-12-2001 16:08 
Click Here to See the Profile for mindshooter Click here to Send mindshooter a Private Message Add mindshooter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
reveal
always in the mix

Registered: May 2001

quote:
Originally posted by mindshooter
Pratade med honom häromdan...tror inte att han gör något dock

gör vad? fortsätter att vara här? gör något åt situationen? lite oklart...

Old Post Dec-12-2001 16:38 
Click Here to See the Profile for reveal Click here to Send reveal a Private Message Add reveal to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mindshooter
Neverchanging avatar

Spammar forumet.... Tror inte att han gör det....han håller sig nog härifrån.....

Old Post Dec-13-2001 08:52 

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Sådant är läget
Post New Thread    Post A Reply

Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackpsy track to ID [2006] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackPlazmatek- "Star" [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 06:13.

Forum Rules: