אתם מתוסבכים אתם..
האאוטרו של ההוא, אבל האינטרו של הזה, והמעבר שבשני...
יאללה סך הכל סט, שים לב, אני קולט פה סט רגוע, לא מכיר חלק מהשירים אבל דווקא את האחרונים אני מכיר, לדעתי מתאים לך שם או
traveler in motion - believe (minimalistix)
או
4 strings - diving (minimalistix)
פשוט מינימליסטיקס יושבים לי בול בראש עם הטראקים האלה שאתה מסיים איתם...
לא הבנתי איך פתאום הגעתם שם באיזו נקודה לסקוט או לקוסמיק, אבל לא נראה לי מתאים, אולי אם הייתי מכיר את כל הטראקים בסט ששמת הייתי מזדהה איתכם, אבל לא יודע איך זה ייקשר, וזה לא משנה כל כך האאוטרו של הטראק, יותר משנה העיקר בו, כי אאוטרו תמיד אפשר למצוא דרך למקסס אותו, ואגב, אני לא ממקסס באאוטרו, אני ממקסס בין העליות (דורש יותר מחשבה ויותר מאתגר), זה גם בגלל שאני מביא את הפיטש לנקודה הנכונה מאוד מהר (בקלאב לוקח לי איזה דקה להתמקם, בדיפ או בפרוגרסיב, או כל דבר אחר מונוטוני ועם כל הזמן קיקים בלי הרבה ברייקים לוקח לי איזה 10 שניות, תלוי איזה שיר...)
___________________
Music----is----universaL
Pay a visit good fella:
Xetro's MySpace
Xetro's Facebook page
|