|
Misja Helsloot, is dat nog wat??
Hey luitjes,
Alweer een nieuwe thread van mij, de 2e vandaag al, het moet niet gekker worden.
anyways, hier in het oosten des lands zijn de goede feestjes moeilijk te vinden, en dus is het zaak je oogjes goed open te houden en af en toe tevreden te zijn met kwalitatief iets minder hoogstaand spul.
Nu is er 28 december (vrijdags dus) in een discotheek bij ons in de buurt (lucky voor diegenen die het perse willen weten) waar Johan Gielen, Rank 1 en Misja Helsloot draaien.
Over die laatste gaat mijn vraag: Draait deze gast een beetje ok of niet? Ik heb zun ceedee (in trance we trust 1 geloof ik) wel liggen, en vinnum vrij rustig. Draait ie altijd zo rustig? Of is het echt h-e-l-e-m-a-a-l niets? Of draait ie juist altijd helemaal supervetgruwelgaaf.
Even recensie dus
bvd
greetz kolkiewolkie
___________________
Progressive
Hard = goed
|