 |
|
|
|
 |
rayman
tranceaddict in training
Registered: Nov 2001
Location: Eindhoven
|
|
|
hmmmm. heb je een gekraakte versie (en welke?), dan ben ik ook geinteresseerd. Het is in ieder geval een van de betere programma's. Heb zelf tijdenlang toetsen gespeeld en les gehad in een professionele studio. Daar gebruikt bijna iedereen ook Cubase. Ik ben al tijden op zoek naar een goede, recente gekraakte versie, maar dat is niet makkelijk meer sinds die Steinberghonden dat hele net afstruinen naar de cracks.
Schijnt zelfs dat een van de cracks het programma stabieler maakt dan het orgineel: een bepaalde fout waarop je computer vaak vastliep kwam niet meer voor ***grijns***
In ieder geval: zelf proberen werkt inderdaad het snelst. gewoon beetje mee gaan kutten.
Enne....mensen die nog een kopietje (professionele versie Cubase Score version....) kwijt willen,evt tegen betaling: [email protected]
|
|
Dec-14-2001 13:33
|
|
|
 |
All times are GMT. The time now is 10:47.
Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
|
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
|
|
|
|
|
|
Contact Us - return to tranceaddict
Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
|