Måndag den 4 juli drar sommarklubben Monday Bar igång igen. I år har vi flyttat ner till Göta Källare. Under senaste året har vi fått väldigt mycket önskmål om att få höra svenska djs. Därför har vi i år gjort en
kovändning och har enbart bokat svenskt hela sommaren. Varannan gång kommer dessutom Johnny Boy att stå för avslutningssetet - 2 intensiva timmar på 4 skivspelare.
Först ut till sommarpremiären är Özgur Can och Johnny Boy. Denna kväll kommer vi dessutom att bjussa de första 500 gästerna på fri entré. Med tanke på att våra sommarpremiärer alltid varit fullproppade så rekommenderar vi att du kommer tidigt.
Måndag den 11 juli har vi bjudit in Inkfish och David West (Antiloop). 4 timmar med två av sveriges bästa djs/producenter.
Som vanligt på våra arr tar vi in egna riggar för ljud och ljus. Åldersgränsen är 20 år, men om du är 18-19 så kan du mejla till oss i förväg kan vi sätta upp dig på en speciell lista i dörren. Mejla till [email protected]
DJs
Sommarpremiär! måndag 4 juli
- Özgur Can
- Johnny Boy (4 decks)
OBS! denna kväll:
De 500 första får fri entre!
måndag 11 juli
- Inkfish
- David West
måndag 18 juli
- Henrik Tornberg
- Eddie Cabrera
Måndag 25 juli
- Thomas Krome
- Joel Mull
Tid / plats
Måndagar 4 juli-22 augusti
22.00-03.00
Göta Källare, Folkungagatan 45
Entré: T-baneuppgång, Medborgarplatsen
Last edited by SteveTranz4ever on Jul-02-2005 at 11:29
Jun-14-2005 08:44
fede
(((d[-_-]b)))
Registered: Sep 2002
Location: Stockholm, Sweden
yaaaaay
ska försöka gå till båda blir min första riktiga trance party
___________________
Jun-14-2005 09:44
staz
Supreme tranceaddict
Registered: Apr 2003
Location: in front of a keyboard and a screen
missar förmodligen båda dessa pga utlandsvistelse. grymma djs dock, hade lätt gått annars.
Jun-14-2005 11:52
Aendy
Lifeaddict
Registered: Aug 2001
Location: Hammervillageheights
WTF, Johnny Boy varannan gång, helvete att man inte är i Stockholm i sommar... hoppas de har avslutning någon gång in i augusti....
___________________
I never had any friends later on like those I had when I was twelve. Jesus, does anyone?
You and me, me and you, we�re the only ones in our song?
Jun-14-2005 11:53
Gate 42
Discover Dark
Registered: May 2001
Location: Sthlm, Sweden
100% ÜBER!
Hur nice som helst med feta fester under semestern i min favoritlokal. Ser verkligen fram emot det här!