הטרור משתולל אנשים נהרגים חיילים נחטפים אוטובוסים מתפוצצים המנהיגים הבכירים בריבים עסוקים ובנתיים אנשים ללכת ברחוב חוששים "הטרור בכל מקום" את זה מזהירים "אין פיתרון צבאי" ובנתיים אנחנו נהרגים! האבטלה גואה המספרים עצומים הסטטיסטיקה מאיימת אך זה לא מזיז לבכירים לחטט בפח אנשים נאלצים כי לקנות אוכל אינם יכולים הכינרת מתייבשת המפלסים יורדים ובעקבות המחדל המים נגמרים אין מתקני התפלה אין כמעט גשמים ומשום מה על המזל אנחנו מסתמכים ולמרות כל הצרות עד כה החברות מנותקות המחירים בשמיים והן אל הבנק צוחקות המחירים עולים בלא הרף הצרכנים מתלוננים אך אין מי שיעזור להם הכבישים הרוסים לנהוג מסוכן בעיקר בגשמים הבניינים עומדים ליפול ואת האשמה הלאה מעבירים כבר קרה לנו אסון אסון ורסאי שהיה אזהרה לסכנות של כל יצור חי ואם כל הצרות לנו לא מספיקות גם הישראלי ונימוסיו הורסים הזדמנויות בכל מקום דחיפות ומכות אנשים מסתכסכים על שטויות נשאלת השאלה מדוע זה כך? וזה לא מפתיע שהתשובה היא: "אני ישראלי, אל תשכח!" על חנייה ומסטיקים אנשים נדקרים ובאצטדיוני כדורגל אף מוחצים קללות ומכות הפכו לחלק משגרת חיינו והגרוע מכל הוא עוד לפנינו לכן אני קורא לכם הפסיקו זאת מהר אחרת אם תמשיכו ישראל כבר לא תישאר צריך להסתכל גם על הדברים החיובים ולא לנצל הזדמנויות כדי להשמיץ את האנשים רק באהבה אחווה ותקווה נוכל להחזיר את העטרה לישנה כמו כן, באחדות ובגאווה נשיר כולנו את "התקווה"
___________________ Never again.
quote:Originally posted by DjChook הטרור משתולל אנשים נהרגים חיילים נחטפים אוטובוסים מתפוצצים הכינרת מתייבשת המפלסים יורדים ובעקבות המחדל המים נגמרים אין מתקני התפלה אין כמעט גשמים ומשום מה על המזל אנחנו מסתמכים על חנייה ומסטיקים אנשים נדקרים ובאצטדיוני כדורגל אף מוחצים קללות ומכות הפכו לחלק משגרת חיינו והגרוע מכל הוא עוד לפנינו מי רשם את זה???? אני מסכים עם חלק מהדברים לא עם כולם הקטע עם הכנרת ועם המגרש כדורגל לפי דעתי לא הכי במקום....
Last edited by Dj Moriano on Dec-25-2001 at 20:11
נחמד... מוריאנו הייתה חייב לצטט את כל הקטע
quote:Originally posted by Agent-Fire נחמד... מוריאנו הייתה חייב לצטט את כל הקטע לא היה לי כוח למחוק אבל בשבלך אני עכשיו עושה EDIT
מישהי שלחה לי את זה באייסיקיו וזה כ"כ נכון הקטע עם הכדורגל !!!
quote:Originally posted by DjChook מישהי שלחה לי את זה באייסיקיו וזה כ"כ נכון הקטע עם הכדורגל !!! מה זאת אומרת אתה מסכים איתי שזה לא במקום או שאתה לא מסכים איתי???
quote:Originally posted by Dj Moriano מה זאת אומרת אתה מסכים איתי שזה לא במקום או שאתה לא מסכים איתי??? מה זה לא במקום ? וזה נכון מאד כי זה מה שקורה במגרשים!
נחמד... אבל קצת ארוך מידי, מסטיקי כזה
___________________
אני פשוט העתקתי
אני מסכים אם כל הדברים האלו אחי... אבל בשביל מה טרד על זה?
quote:Originally posted by DJ-Energy אני מסכים אם כל הדברים האלו אחי... אבל בשביל מה טרד על זה? אשכרה... יזה אחד בטח היה משועמם פחד ורשם את זה מה אנחנו אשמים?!
quote:Originally posted by DjChook מה זה לא במקום ? וזה נכון מאד כי זה מה שקורה במגרשים! אני בכלל לא מסכים זה קרה פעם אחת.... בארצות אחרות זה הרבה יותר גרוע בדרום אמריקה התפרק יציע באנגליה וטורקיה דקרו אנשים וחלקם נהרגו ולא עולים לי עכשיו דברים לראש.....
Powered by: Trance Music & vBulletin Forums Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd. Privacy Statement / DMCA