Woooeeeiii, er komt een nieuwe Tiesto . Schijnt een wereldplaat te zijn. Gielen heeft em op promo en al weles gedraaid. Paar mensen die ik ken hebben em gehoord en het schijnt een wereldplaat te zijn.
Heeft iemand hier meer info over??
*edit* Mensen die naar TE gaan zet je oren goed open bij Gielen
Als Gielen hem draait zal het wel niet veel soeps zijn
[/vooroordeelmode]
Oct-13-2001 15:00
moogwai
In TrancEaddict We Trust
Registered: Oct 2000
De nieuwe Tiesto... is dat niet gewoon Tiesto vs Junkie XL - Obsession?? Lijkt me sterk dat het een nieuwe plaat is onder de naam 'DJ Tiesto' Dit moet haast wel een nummer zijn van die ook op zijn album staat.. Misschien wel een nieuwe plaat onder een ander allias? Nieuw Kamaya Painters, Allure of zo...
Oct-13-2001 15:07
TranceFool
Rollin´ Rhythms
Registered: Jan 2001
quote:
Originally posted by M5 [vooroordeelmode]
Als Gielen hem draait zal het wel niet veel soeps zijn
[/vooroordeelmode]
Nah, dat vinnik nou wel een beetje raar vooroordeel, de mensen die naar TE gaan zullen het wel merken, weet wel zeker dat ie em zal draaien
Originally posted by moogwai De nieuwe Tiesto... is dat niet gewoon Tiesto vs Junkie XL - Obsession?? Lijkt me sterk dat het een nieuwe plaat is onder de naam 'DJ Tiesto' Dit moet haast wel een nummer zijn van die ook op zijn album staat.. Misschien wel een nieuwe plaat onder een ander allias? Nieuw Kamaya Painters, Allure of zo...
Dat zou ik echt niet weten, maar het schijnt dat Gielen een nieuwe promo heeft van Tiesto.
Originally posted by Henkie_henk Ofterwijl gielens set kan voor de meeste al nie meer stuk..
wel handig voor em
haha ja die Gielen maakt er gewoon gebruik van, zouw ik ook doen, zown topplaatje draaie zodat je eige geflikfloooi achter ze tt's nie zo opvalt omdat iedereen helemaal in shock is van de geweldigheid van die Tijesto plaat
Oct-14-2001 06:41
Siesta
In praise of the sun
Registered: Jun 2001
klinkt allemaal heeeeeeel spannnend, dat word lekker luistren naar TE volgende week
Oct-14-2001 08:14
TranceFool
Rollin´ Rhythms
Registered: Jan 2001
Heeft iemand of denkt iemand em gehoord te hebben op TE. Als ie gedraaid is zal dat waarschijnlijk door Gielen gedraaid zijn. Ik heb de sets nog niet dus heb het zelf nog niet kunnen horen ivm mijn modum.
Volgens mij hebben Moogwai en ik nog Lethal Industry gehoord (als moogwai dat ook ff kan bevestigen)
Weet het niet zeker
Maar die kwam volgens mij wel langs in het laatste uur
Moogwai help me es ff