ok, dat staat wel errug wazig uitgelegd 
ik was op Holland forum, en als je dan naar beneden scrollt kun je onderaan direct een forum kiezen, en vlak daarboven stond dus een chello banner
(en ja, ik ben te lui om die andere post gewoon te editten)
___________________
I SUCK MONKEYS IN HELL
|