Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Ibero-America > Spanish > Español y MSN Messenger...
Pages (4): [1] 2 3 4 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
AmbiguousBliss
Ein großes Bier, bitte.



Registered: Dec 2002
Location: Brasil/Canada
Hello! Español y MSN Messenger...

No se si fue hecho antes, pero estaba pensando como podia ser una buena idea si intercambiamos dirreciones de MSN Messenger dentro de nuestra comunidade. Tengo solamente una persona en mi lista con quien yo puedo hablar en espanol! Si deseas, puedes me agreguer usando esta dirrecion: [email protected]
Siempre es bueno poder a hablar con la gente latina y ellos de los otros paises donde se hablan espanol tambien. Tengo miedo de la deterioracion de mis habilidades espanolas - si deseas ayudarme, sere eternamente agradecida!

Wow... 'rusty' is an understatement for my language skills lately, lol. Oh, the shame...


___________________
For fast acting relief, try s l o w i n g d o w n.

Old Post Mar-14-2003 20:47  Brazil
Click Here to See the Profile for AmbiguousBliss Click here to Send AmbiguousBliss a Private Message Add AmbiguousBliss to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DJ_Lord
Bittersweet Symphony



Registered: Mar 2002
Location: Bella Vista

[email protected]

Old Post Mar-22-2003 09:11 
Click Here to See the Profile for DJ_Lord Click here to Send DJ_Lord a Private Message Add DJ_Lord to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Cyberio
See Why Be



Registered: Sep 2002
Location: Madrid , Spain

[email protected]
suelo estar en el messenger...

Old Post Mar-22-2003 16:35  Spain
Click Here to See the Profile for Cyberio Click here to Send Cyberio a Private Message Add Cyberio to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Costa del Sol
Suncoast



Registered: Jul 2002
Location: Barcelona, Spain

mmm puede ser interesante, pa comentar novedades y eso..
Costa del Sol/Green Fac -> [email protected]


___________________
Solar Stone / Mr.Sam vs Fred Baker / Armin van Buuren / Leama & Moor / Lightscape
--------------------------------A D D I C T---------------------------------
Costa's Traxx to Come

Costa del Sol - Cala Blanca
Mark Otten - Tranquility (Costa del Sol Remix)
OceanLab - Satellite (Costa del Sol Remix)
Fire & Ice - Para Siempre (Costa's goes to Menorca Remix)

Old Post Mar-22-2003 19:16  Spain
Click Here to See the Profile for Costa del Sol Click here to Send Costa del Sol a Private Message Add Costa del Sol to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TRx
Senior tranceaddict



Registered: Nov 2002
Location: Madrid, Spain

Pues yo tb añadiré el mío:[email protected]
y mi AOL Aim: l1dok4in

Salu2

Old Post Mar-22-2003 22:09  Spain
Click Here to See the Profile for TRx Click here to Send TRx a Private Message Add TRx to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Zergatik
Supreme tranceaddict



Registered: Apr 2002
Location: Bilbao

El mio es [email protected]

Podeis agregarme si quereis


___________________
Zergatik
[email protected]
**************************

Old Post Mar-24-2003 23:20  Basque
Click Here to See the Profile for Zergatik Click here to Send Zergatik a Private Message Visit Zergatik's homepage! Add Zergatik to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
-=chato4ever=-
Senior tranceaddict



Registered: Dec 2001
Location: Ohio University

El mío es [email protected], siempre paso en el messenger.

Old Post Mar-26-2003 19:59  Guatemala
Click Here to See the Profile for -=chato4ever=- Click here to Send -=chato4ever=- a Private Message Add -=chato4ever=- to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DarkFall01
Fernando Alonso



Registered: Feb 2003
Location: Zürich

Soy nuevo en el forum espanol, pero aqui esta el mio: [email protected]

Old Post Apr-15-2003 19:37  Spain
Click Here to See the Profile for DarkFall01 Click here to Send DarkFall01 a Private Message Add DarkFall01 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
jlosada
Raul Addict



Registered: Jul 2001
Location: Tarragona, Spain

[email protected]

por alli ando!

Old Post Apr-19-2003 23:44  Spain
Click Here to See the Profile for jlosada Click here to Send jlosada a Private Message Add jlosada to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
CHILENO
tranceaddict in training



Registered: Apr 2003
Location: Santiago, Chile

primera vez q entro al foro
mi msn es [email protected]

saludos desde chile...

Old Post Apr-20-2003 16:15  Chile
Click Here to See the Profile for CHILENO Click here to Send CHILENO a Private Message Add CHILENO to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dEsidEL
Fu Man Choonz



Registered: Aug 2000
Location: Below the Belt
KarateKid

wow.. ¿Pris puede hablar español también? No se preocupe me son seguro que usted inmóvil hablará español si usted escucha la música española. No puedo hablar español bien en todos. Pero puedo decir bastantes para decirle que el DJ El Kay Dee sea "cheeky".. lol

btw. ICQ all the way..


___________________
Palm Trees > Pine Trees , Sand > Snow

Old Post Apr-23-2003 10:39  Micronesia-Federal State of
Click Here to See the Profile for dEsidEL Click here to Send dEsidEL a Private Message Add dEsidEL to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
AmbiguousBliss
Ein großes Bier, bitte.



Registered: Dec 2002
Location: Brasil/Canada

quote:
Originally posted by dEsidEL
wow.. ¿Pris puede hablar español también? No se preocupe me son seguro que usted inmóvil hablará español si usted escucha la música española. No puedo hablar español bien en todos. Pero puedo decir bastantes para decirle que el DJ El Kay Dee sea "cheeky".. lol

btw. ICQ all the way..

You are too much, Emery! Mono loco!


___________________
For fast acting relief, try s l o w i n g d o w n.

Old Post Apr-23-2003 12:35  Brazil
Click Here to See the Profile for AmbiguousBliss Click here to Send AmbiguousBliss a Private Message Add AmbiguousBliss to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Ibero-America > Spanish > Español y MSN Messenger...
Post New Thread    Post A Reply

Pages (4): [1] 2 3 4 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackUnknown song looking for IDs [2005] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackHugg & Pepp - Snabeln [2005]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 23:39.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!