Monday Bar Summer Cruise 2005
MONDAY BAR SUMMER CRUISE 2005
Datum: 2005-08-25
Tid: 20:15 - 19:15 > 23timmars
Plats: M/S Silja Festival
Stad: Stockholm (SWE) - Åbo (FI)
Arrangör: Monday Bar
Pris: kommer kommer
Ålder: 20
DJs:
MONDAY BAR TRANCE FLOOR
(Dancing Palace, däck 7 & 8)
- Judge Jules (UK)
- John '00' Fleming (UK)
- Eddie Halliwell (UK)
- Alex Kunnari (Finland)
- Jace (Finland)
MONDAY BAR TECH FLOOR
(Panorama Bar, däck 9)
- Dave Clarke (UK)
- Justin Robertson (UK)
- Phil Kieran (Irland)
- Carl Falk (Sverige)
- Axel Sharper (Sverige)
- Nihad Tule (Sverige)
Future Lounge
(Sailor’s Pub, däck 7)
- Emax (proghouse)
- Peter Wernemar (proghouse)
- DJ Copa (trance)
- Erland Marckwort (techno)
- Petter B (techno)
- JoJJ3 (melodisk trance)
- Perpetual (prog. hardtrance)
- Nazca (psytrance)
www.mondaybar.com
För övrigt kommer Future Lounge att köras igen tillsammans med Pioneer, så det går bra att börja skicka in cd-skivor igen för de av er som skulle vilja prova på att spela där. Kolla nyhetsbrevet!
BOKA BILJETT
Man kan börja boka biljetter from. 16 maj !
Telefonnumret till Silja Lines bokning är: 08-22 21 40
Priserna varierar beroende på hur många ni är i hytten. Är ni färre blir priset per person högre. C4 betecknar således priset per person då man är 4 personer i en C-hytt, C3 är priset per person för 3 personer i en C-hytt osv. Du måste beställa hyttplats för att få åka med denna kryssning. Inga extra kostnader tillkommer förutom det du dricker, äter och dina taxfreeinköp.
*Hyttalternativ
Klass D - 2-bäddshytt högt upp i båten utan fönster
Klass C - 4-bäddshytt långt ner i båten utan fönster
Klass B - 4-bäddshytt högt upp i båten utan fönster
Klass A - 4-bäddshytt högt upp i båten med fönster
Klass SC - Silja Class - lyxigare 2-bäddshytter högt upp i båten med fönster
Redarhytt - 2 personers lyxhytt!!!
.........D-hytt | C-hytt | B-hytt | A-hytt
4 pers. xxxx | 545kr | 695kr | 795kr
3 pers. xxxx | 725kr | 925kr | 1060kr
2 pers. 790kr | xxxx | xxxx | 1590kr
1 pers. 1580kr| xxxx | xxxx | 3180kr
...... Silja Class-hytt Redar-hytt
2 pers. 1495kr ....... 2340kr
1 pers. 2980kr ....... 4680kr
Tänkte dela med mig av en video jag haft i min ägo länge bara för ni ska få en glimt av Dave Clarke
Dave Clarke Live at Impulz 2001
Äntligen officiellt 
Inge kul att hålla hemlisar
Inga tråkiga DJs heller !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
I'm there ! 
___________________
www.Steveheden.se
Last edited by SteveTranz4ever on Aug-18-2005 at 20:33
|