Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > [09-09-05] Anjunabeats Night @ The Gallery Turnmills Londres UK
  Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
sbastien4678
Supreme tranceaddict

Registered: Mar 2004
[09-09-05] Anjunabeats Night @ The Gallery Turnmills Londres UK

Pour ceux qui seraient déçu de ne pas avoir vu Above & Beyond à la Chapelle vendredi dernier, sachez qu'ils nous font une Anjunabeats Night au Turnmills dans le centre de Londres. Au menu Above & Beyond, Smith & Pledger, Eddie Halliwell, Andy Moor , Ozgur Can, Gavyn Mitchell
Je sais bien que Londres n'est pas un paradis en matière de sécurité en ce moment mais s'il fallait avoir peur de tout, on ne ferait plus rien..
http://www.anjunabeats.com
http://www.turnmills.co.uk

Prix d'entrée : £12 = environ 17 euro

Last edited by sbastien4678 on Aug-30-2005 at 17:28

Old Post Aug-30-2005 17:07  Belgium
Click Here to See the Profile for sbastien4678 Click here to Send sbastien4678 a Private Message Add sbastien4678 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Beaufix
Thrillseekers Addict

Registered: Jun 2003
Arrow

Ca te coute combien pour aller jusque Londres ?

Markus Schulz Pres. Elevation - Clear Blue (Somewhere) (Vocal Mix) || Airbase - Escape || Reflekt Feat. Delline Bass - Need To Feel Loved (Thrillseekers Remix) || Signum - The Timelord || Ferry Corsten - Sweet Sorrow (Thrillseekers Remix)

Old Post Aug-30-2005 20:32  Belgium
Click Here to See the Profile for Beaufix Click here to Send Beaufix a Private Message Add Beaufix to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
sbastien4678
Supreme tranceaddict

Registered: Mar 2004

quote:
Originally posted by Beaufix
Ca te coute combien pour aller jusque Londres ?

60 euros

J'ai des réductions sur l'Eurostar et le Thalys grâce au tickets Belgacom de mon père.

Le prix normal A/R en classe jeune Bruxelles Midi - London Waterloo 120 euros

Old Post Aug-30-2005 20:43  Belgium
Click Here to See the Profile for sbastien4678 Click here to Send sbastien4678 a Private Message Add sbastien4678 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Beaufix
Thrillseekers Addict

Registered: Jun 2003
Arrow

quote:
Originally posted by lost_in_trance
60 euros

J'ai des réductions sur l'Eurostar et le Thalys grâce au tickets Belgacom de mon père.

Le prix normal A/R en classe jeune Bruxelles Midi - London Waterloo 120 euros

Ok merci du renseignement. Mais je pense pas que je saurais aller vu que je vais déjà à la soirée au club Asta en Hollande et Tiesto à Anvers.

Markus Schulz Pres. Elevation - Clear Blue (Somewhere) (Vocal Mix) || Airbase - Escape || Reflekt Feat. Delline Bass - Need To Feel Loved (Thrillseekers Remix) || Signum - The Timelord || Ferry Corsten - Sweet Sorrow (Thrillseekers Remix)

Old Post Aug-31-2005 10:50  Belgium
Click Here to See the Profile for Beaufix Click here to Send Beaufix a Private Message Add Beaufix to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > [09-09-05] Anjunabeats Night @ The Gallery Turnmills Londres UK
Post New Thread    Post A Reply

Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackUnknown tune [2002] [8]

Click here to listen to the sample!Pause playbackDJ Promo - Up Yours [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 21:15.

Forum Rules: