Ik kijk niet naar tekenfilms..behalve eens misschien naar The Simpsons en dan nog.
Als klein pipoke keek ik er wel graag naar, Asterix & Obelix, de Disney filmkes,..enzo
Aug-21-2005 14:58
Zehra
Deeply disturbed
Registered: Oct 2003
corneil & bernie
Aug-21-2005 15:00
Gladius
Supreme tranceaddict
Registered: Apr 2002
simpsons, nuff said.
Aug-21-2005 15:15
Jakhira
Ridiculously meticulous
Registered: May 2003
quote:
Originally posted by Gladius
simpsons, nuff said.
Die ben ik zooo beu he
Aug-21-2005 15:17
Gladius
Supreme tranceaddict
Registered: Apr 2002
quote:
Originally posted by Pumaz
Die ben ik zooo beu he
de laatste seizoenen zijn niet meer goed imo. Maar voor de rest ben ik ze zeker niet beu en hoop dat ik da ook nooit zal worden
Aug-21-2005 15:40
Freezel
LOST
Registered: Dec 2001
Roadrunner! Verder Family Guy, South Park, Simpsons
Aug-21-2005 15:43
speentje
Supreme tranceaddict
Registered: Aug 2005
soms nog eens The Simpons, nog maar net Family Guy ontdekt op Kanaal Twee, vind ik wel lekker
edit: Futurama vind ik ook nog wel eens fun, en ook Jimmy Neutron (hihi)
Aug-21-2005 15:54
Dark Apostle
Went metal
Registered: Aug 2002
Ik vond Man In Black: The Animated Series en Godzilla: The Animated Series vrij leuk en ook die computer geanimeerde serie van Spacetroopers kon me bekoren.
Buiten dat kijk ik heel graag naar Anime (Akira, Patlabor, Macros Plus, Spirited Away etc).
Ik heb ook lang zot gestaan van de Simpsons, heb zeker 5 à 6 heruitzendingen gezien zonder te zagen, bij de 7de was het er zeker over voor mij ^^
Daarnaast heb ik nog de reeksen van Batman, Spiderman en The X-Men gevolgd tot zover ik ze kon volgen uiteraard, gewoonlijk werden die afgebroken zonder boeh of bah.