Registered: Nov 2000
Location: Nordia (Crime City)
המסיבה בהאנגר + התחרות תקליטנים - בושות פשוט בושות
קודם כל נגיע למסיבה בהאנגר
נורא ואיום כיבו את המוסיקה אחרי שעתיים ואמרו שאנשים ירגעו כי יש לחץ בכניסה .
אז חצי שעה עמדנו כמו מפגרים בלי מוסיקה בחום של 100 מעלות ולא יכולנו לצאת.
זה חוץ מהעובדה שהמוסיקה כל 20 דקות הפסיקה בגלל תקלה טכנית.
התחרות תקליטנים הייתה דפוקה בטרוף!!!!
הזמינו אותנו ל 8 וחצי אמרו לנו שאם נאחר אנחנו נעוף
חיכינו בחוץ כמו טמבלים עד 11 בערך ורק אז נזכרו להתחיל את התחרות נתנו לכל אחד 10 דקות לנגן על מיקסר שהקרוספיידר לא עובד
זה ועוד שהמוסיקה נכבתה כל רגע ממש קילקל.
כל התחרות הייתה באלאגן אחד גדול לא נשארתי לראות אם זכיתי בגלל
אז אם למישהוא יש מושג מי זכה תכתבו פה
Dec-12-2001 08:04
m0sh
Ibiza 05'
Registered: Jan 2001
Location: Israel,kfar shmaryahu פשע
ידעתי לא ללכת לזה!
בקיצור פדיחה אחת גדולה...
BU אפסים...!
___________________
James Holden / Katana / Gabriel & Dresden / Sander Kleinenberg / Lemon 8 / Don Diablo / Infusion / Luke Chable / Nathan Fake / Michael Burns / Eric Prydz / Steve Angello / Tomcraft
James Holden is my only GOD!
Dec-12-2001 08:37
Pinto
Senior tranceaddict
Registered: Oct 2001
Location: Hadera, Israel
אודי השתתפת בתחרות ????
ערן אמר לי שלא קיבלו את הסט שלך
Dec-12-2001 10:29
Hell_Copter
UplifTingHaRdTrancEAddicT
Registered: Nov 2001
Location: israel
וואלה.. מזל שלא הלכתי בסוף לשם
למה תכננתי ללכת
אודי... מצטער אחי שעברת את החרא הזה
כנראה שלא צריך לסמוך על בי יו
___________________
.
Dec-12-2001 10:49
DjChook
Ancient TranceAddict
Registered: Sep 2000
Location: Ramat Gan, Israel
אתמול הייתי בדום אבל לא נכנסתי מאלף סיבות
בעיקרון, נראה לי בפנים היה חמוד, למרות שיותר מדי הם השקיעו בהאוס,
ואני לא מת על זה
___________________
Never again.
Dec-12-2001 11:12
YuVaL
Airwaves
Registered: May 2001
Location: Out There....
אחי...
מצטער שהיית צריך "לעבור" דבר כזה...
לא נורא זה רק נותן עוד סיבה למה הפקות של בי יו הם על הפנים!!..
אני דווקא גם רציתי ללכת בסוף לא היה לי איך
מזל שלא הלכתי.
Dec-12-2001 11:42
DjNumShum
Kusiot Addict
Registered: Sep 2001
Location: Tel-Aviv, Israel
איכססס
איזה יום מסריח היה אתמול
התחלתי בדום, חרא של מסיבה, חרא אנשים, 70% בנים, בנות מכוערות רצח
מוסיקה מסריחה
זה הספיק לי כדי לא להיכנס....
אח"כ נסעתי למסיבה של בי יו שהייתי מסריחה גם היא מכיוון ש:
ילדים מכיתה ג ומעלה, פולללללל ערסים בכל הגדלים והסוגים, כזה לח אני לא ראיתי הרבה זמן.
בקיצור, פרשתי ישבנו בשנטי בר
Dec-12-2001 12:32
m0sh
Ibiza 05'
Registered: Jan 2001
Location: Israel,kfar shmaryahu פשע
מישהו היה ברעש בגעש?!?
___________________
James Holden / Katana / Gabriel & Dresden / Sander Kleinenberg / Lemon 8 / Don Diablo / Infusion / Luke Chable / Nathan Fake / Michael Burns / Eric Prydz / Steve Angello / Tomcraft
James Holden is my only GOD!
Dec-12-2001 12:39
Hell_Copter
UplifTingHaRdTrancEAddicT
Registered: Nov 2001
Location: israel
נמרוד אמר שהוא הולך לא?!
בראסמי... נראה לי אני יצאתי הכי כלי שהלכתי לתל יצחק
לא ככה?
___________________
.
Dec-12-2001 12:44
YuVaL
Airwaves
Registered: May 2001
Location: Out There....
quote:
Originally posted by Hell_Copter נמרוד אמר שהוא הולך לא?!
בראסמי... נראה לי אני יצאתי הכי כלי שהלכתי לתל יצחק
לא ככה?
שמע אחי..
גם אני הייתי במסיבה מפציצת חושים..
אבל אם אתה אומר אני לא יתנגד
Dec-12-2001 13:03
Hell_Copter
UplifTingHaRdTrancEAddicT
Registered: Nov 2001
Location: israel
שנינו יצאנו הכי כלים
שמע.. כל מסיבה שאני הולך אליה אני מנסה לנצל את המקסימום ממנה
וככה אני נהנה!!
אם אתה גם ככה אז סבבה
___________________
.
Dec-12-2001 13:14
YuVaL
Airwaves
Registered: May 2001
Location: Out There....
quote:
Originally posted by Hell_Copter שנינו יצאנו הכי כלים
שמע.. כל מסיבה שאני הולך אליה אני מנסה לנצל את המקסימום ממנה
וככה אני נהנה!!
אם אתה גם ככה אז סבבה
אני בדיוק כמוך
אני מנסה להוציא את הכי הרבה ממה שאפשר.
בד"כ אני הולך למסיבות בישובים פה לא משהו רציני
הפעם יצא לי ללכת למסיבה מפציצה!!..
אני עדיין בשלבי החלמה