De enige TA die we ontmoet hebben daar is........... REMY D!!! (Sido dan) Helaas Remy, Sander had de camera op dat moment, anders hadden we je zeker op de foto gezet.....
Laterzzzz,
Sido & Sander (100% Bouma-Bros.)
Dec-14-2001 21:44
eXos
The Delight
Registered: Jan 2001
HEHE, ik was er ook. Ik liep Remy-D al na een paar min. tegen het lijf. Thats how it goes
Ik sta wel op de foto vij Steeffie.com, maar die is zo vertiefd dat ik m nie meer terug wil zien
En deze foto:
Deze vent had niet genoeg, dus mocht ik inspringen met je weet wel . Hehe, hij heeft wel de avond van z'n leven gehad zei die
GReeTZ
Last edited by eXos on Dec-15-2001 at 09:27
Dec-15-2001 09:20
Muppet
animal
Registered: Apr 2001
Coole foto's, begin steeds meer zin te krijgen in duitch dimension
Greetz Muppet
P.s, ben jaloers op de vrouwtje die die singeerde plaat kreeg, wil ik ook!!!!!!!
Dec-15-2001 09:51
Partyhardy!
Prog Addict!
Registered: May 2001
Vette foto's weer! heel cool! & bedankt voor die tip; "Dave Matthews Band - The space Between (dj tiësto remix), lekker nummertje!
Dec-15-2001 12:31
Bouma-Bros
Global Clubbing
quote:
Originally posted by Partyhardy! Vette foto's weer! heel cool! & bedankt voor die tip; "Dave Matthews Band - The space Between (dj tiësto remix), lekker nummertje!
Hey Onno!
Alles ok?
Zeker een lekker nummertje, als je nog meer tips wil horen we het wel!
Ga je 2 Februari ook? Of is A'dam te ver weg voor je? Laat het ff weten, misschien wel lache om een meeting te organiseren voor de TA's die avond??
Dec-15-2001 15:01
tango
no tranceaddict anymore
Registered: Oct 2000
quote:
Originally posted by Bouma-Bros
Hey Onno!
Alles ok?
Ga je 2 Februari ook? Of is A'dam te ver weg voor je? Laat het ff weten, misschien wel lache om een meeting te organiseren voor de TA's die avond??
ik ben er ook bij de 2de. hopelijk zie ik dan vele van jullie.
grtz,
TNG
Dec-15-2001 17:43
Remy D
Oranje!!!!
Location: Nederland oh Nederland jij bent een kampioen, wij houden van ORANJE om zijn daden en zijn doen.
Kelwe foto's , ja het was wel leuk datik Sido tegenkwam alleen jammer dat het pas aan het einde was en je daarom snel weg moest. Maarja op 2 feb kan er zeker een leuke meeting komen.
quote:
Originally posted by Bouma-Bros
Hey Onno!
Alles ok?
Hey Sido&Sander! ik ben er ook bij 2 februari, heb gelukkig de kaartjes al binnen! en het lijkt me zeker tof om een TA meeting te houden, ja!
en voor meerdere tips van lekkere nummers stuur ik jullie even een pm
Dec-17-2001 00:53
Bouma-Bros
Global Clubbing
quote:
Originally posted by Partyhardy!
Hey Sido&Sander! ik ben er ook bij 2 februari, heb gelukkig de kaartjes al binnen! en het lijkt me zeker tof om een TA meeting te houden, ja!
en voor meerdere tips van lekkere nummers stuur ik jullie even een pm
Klasse! Gaat een mooi feesie worden daar 2 februari!
We hebben je net een PM gestuurd met nog wat exclusieve kneiters.....
later
Dec-17-2001 12:17
Remy D
Oranje!!!!
Location: Nederland oh Nederland jij bent een kampioen, wij houden van ORANJE om zijn daden en zijn doen.
quote:
Originally posted by Partyhardy! "Dave Matthews Band - The space Between (dj tiësto remix
Ik heb hem ook maar ff gedownload en wat een TOPNUMMER!!! Krijg geen genoeg van het nummer en hoe vaker ik hem hoor hoe beter die wordt. Zo RELAXED en de vocal vindt ik ook SUPER!!! Naar mijn mening zeker 1 van de betere remixen van Tiesto.
where can i find that song, i can't find it on morpheus. I am really curious, because besides tiesto the dave matthews band is one of my favourite groups!