Just rightclick the links above (use a downloadaccelerator)
Dec-20-2001 12:47
TimeportE
... Addicted Yet ?
Registered: Jul 2001
Location: The Netherlands in "Limburg City" Maastricht <Attention!!> 3000 posts REACHED
ja heel leuk en aardig maar uuh daar hebben we dus een abart forumpje voor (shhhh, niet door vertellen ), ik neem aan dat deze thread eff gemoved word,
idd ja
heel mooi en aardig allemaal, maare verkeerd gepost
Dec-20-2001 17:09
TranceFool
Rollin´ Rhythms
Registered: Jan 2001
Wat nou voor commentaar mensen
Dit is van Haze zelf , dat wil hij graag delen met de Hollanders!!! , toch cool dat hij dat hier post!!! In die andere section krijg ie amper replies!!. Ik ga em alleen niet downen met mn ISDN maar ben wel flink benieuwd
Gaat et een beetje goed met de performances van Haze & Abyss???
Originally posted by TranceFool Wat nou voor commentaar mensen
Dit is van Haze zelf , dat wil hij graag delen met de Hollanders!!! , toch cool dat hij dat hier post!!! In die andere section krijg ie amper replies!!.
Daar zit wat in ja...
ach laat maar staan
Sorryyyyy
Dec-20-2001 17:26
Blik
The Almighty Blik
quote:
Originally posted by TranceFool Wat nou voor commentaar mensen
Dit is van Haze zelf , dat wil hij graag delen met de Hollanders!!! , toch cool dat hij dat hier post!!! In die andere section krijg ie amper replies!!. Ik ga em alleen niet downen met mn ISDN maar ben wel flink benieuwd
Gaat et een beetje goed met de performances van Haze & Abyss???
idd, snap toch gewoon dat sommige mensen het niet met die rare buitenlanders (slijmballen of whatever) wilt sharen
Originally posted by Blik
hij blijft dus gewoon staan
GO BLIKKIE!!!
Ik ga 'em iig ff proberen te downen, een beetje hardhouse kan nooit kwaad.. Ik heb laatst trouwens de set van Kai Tracid @ Qlimax ontdekt..zwaar reled zeg!!! Ik heb hem meteen gefikt en een vet hoesje bij gemaakt!
Dec-20-2001 19:26
raoel
just addicted
Ik ben um aan het downen.
Gaat alleen tering langzaam (8,7KB/S )
Maar het is beter dan niks.
idd, snap toch gewoon dat sommige mensen het niet met die rare buitenlanders (slijmballen of whatever) wilt sharen
hij blijft dus gewoon staan
ik snap best dat die 'buitenlanders' (yeah RIGHT..wie zijn hier nou de buitenlanders) zo'n hekel aan die kortzichtige nederlanders hebben.......(niets persoonlijks hoor mr tin can )
lekkere opbouw was er..
Begin was origineellig..
en vooral vanaf 64 minuten was ie heeel netjes.. echt phatt plaatje daar en toen jaaa gewoon goed (eeh niet dat voor 64 minute nix aan was.. in tegendeel Vond em gewoon wat specialer daarna..
Ik kan me voorstellen dat dit in lekkere zaal net ietsie beter is dan op me pctje
Ben nu die van Dana aan het downen met m'n 56K6je
Duurt nog maar 4 uur
Alleen weet iemand nog meer site's met goeie livesets.
Of een FTP, die resumable is en werkt met DAP?
En in welk forum word dit gepost zoals hierboven ook ergens genoemd stond?