אחרי 3 שבועות של סבל בלי המסך שלי ששלחתי לתיקון ובלי להוריד מוסיקה
ובלי להיות בעינינים
סוף סוף קיבלתי את המסך ובסך הכל זה היתה בעיה של 5 דקות לתקן.
אני מניח שאת כל הטרקים שהפסדתי ב3 שבועות האלה אני לא יוריד כי זה מה
שקורה שיש לך אינטרנט שמוריד על 2 קילו בית לשניה
אבל מה שבאמת רציתי להגיד זה מה שלומכם וראיתי שיש פה מלאן חדשים אני מניח שזה טוב עוד בסוף הפורמ הישראלי שלנו יהיה השולט פה
ואם כבר כתבתי הודעה שזה לא קורה הרבה אז תגידו לי בקשה איפה אני קונה ציוד בזול או אם למישהו יש קשרים שיכול להשיג לי ציוד בזול??
מה שאני רוצה לקנות זה
vestax pcv 275
cdj 100s x2
תודה מראש אריק
___________________
NeveR ForgeT : Its All AbouT The Music!!!
ואל תשכחו: אני ילד מניאק שלא נוסע עם חברים לאכול שהם רעבים
וגם הנטיות המיניות שלי מעורערות!!!
Dec-19-2001 18:12
Dj Moriano
Surfing AddicT
Registered: Sep 2001
Location: herzelia, israel
אם תחטט קצת בפוסטים אחרים אז תמצא
אבל אני יחסוך לך את זה
אתה יכול פיונירים לקנות אצל היבואן
4720 זוג עולים
המספר של היבואן זה
03-5220135
הוא נמצא בתל אביב ברחוב ארלוזורוב אני חושב, כמעט בטוח
ווסטאקס אתה יכול או להזמין מהאינטרנט לפי מה שאני הבנתי 17% מע"מ וזהו
זה לא אמור לצאת הרבה כסף יחסית
ואתה יכול לקנות גם ווסטאקס ב
BEAT MAN
וב- א.ב. אלקטרוניקה
BEAT MAN
נמצאים בדיזינגוף סנטר היה לי את המספר שלהם אבל הוא נאבד לי
וא.ב. אלקטרוניקה נמצאים בחולון גם את המספר שלהם איבדתי אבל הוא נמצא באחד הפוסטים האחרונים זה ששואלים איפה אפשר להשיג ציוד לדי ג'יי בארץ.
Dec-19-2001 18:40
arik
shabat shalom
Registered: Aug 2001
Location: Israel raanana
אם לומר את האמת דיברתי איתם וזה ניראה לי קצת יקר כמעט 5000 לשני סי די פלייר
אבל בכל מקרה תודה
ובאיזה אתר אפשר לקנות את הוסטקס כי מצאתי רק אתרים שאני יכול להזמין את זה מחול?
___________________
NeveR ForgeT : Its All AbouT The Music!!!
ואל תשכחו: אני ילד מניאק שלא נוסע עם חברים לאכול שהם רעבים
וגם הנטיות המיניות שלי מעורערות!!!
Dec-19-2001 18:48
Dj Moriano
Surfing AddicT
Registered: Sep 2001
Location: herzelia, israel
מה שהתכוונתי זה שתזמין מחו"ל לפי מה שאני הבנתי
לא צריך לשלם מכס צריך רק מע"מ
שזה 17% אבל אל תסמוך על זה תתקשר למכס ותשאל כמה לוקחים
Dec-19-2001 19:12
YuVaL
Airwaves
Registered: May 2001
Location: Out There....
quote:
Originally posted by Dj Moriano אם תחטט קצת בפוסטים אחרים אז תמצא
אבל אני יחסוך לך את זה
אתה יכול פיונירים לקנות אצל היבואן
4720 זוג עולים
המספר של היבואן זה
03-5220135
הוא נמצא בתל אביב ברחוב ארלוזורוב אני חושב, כמעט בטוח
ווסטאקס אתה יכול או להזמין מהאינטרנט לפי מה שאני הבנתי 17% מע"מ וזהו
זה לא אמור לצאת הרבה כסף יחסית
ואתה יכול לקנות גם ווסטאקס ב
BEAT MAN
וב- א.ב. אלקטרוניקה
BEAT MAN
נמצאים בדיזינגוף סנטר היה לי את המספר שלהם אבל הוא נאבד לי
וא.ב. אלקטרוניקה נמצאים בחולון גם את המספר שלהם איבדתי אבל הוא נמצא באחד הפוסטים האחרונים זה ששואלים איפה אפשר להשיג ציוד לדי ג'יי בארץ.
אחי
החנות בדיניזנגוף מוחרת ציוד בכללי גם טכניקס?
Dec-19-2001 19:20
Dj Moriano
Surfing AddicT
Registered: Sep 2001
Location: herzelia, israel
כן.....
לפע מה שהבנתי היא מוכרת גם
DENON
ועוד איזה שלוש ארבע חברות שאני לא זוכר איזה.....
היה לי פלייר שלהם והיה רשום בו הכל
Dec-19-2001 19:44
s0undw4v3
Supreme tranceaddict
Registered: Mar 2001
Location: Haifa, Israel
arik-
קניתי מ-א.ב. אלקטרוניקה את אותו מיקסר
עלה לי 2900 שקל
כולל מע"מ
מיקסר בנזונה, אבל יש לו עידכון חינם לקרוספיידר שהוא קצת לא יציב והעקומה שלו לא משהו...
תברר אצלם
___________________
אין לי כוח לחתימה! =\
Dec-19-2001 22:28
YuVaL
Airwaves
Registered: May 2001
Location: Out There....
quote:
Originally posted by s0undw4v3 arik-
קניתי מ-א.ב. אלקטרוניקה את אותו מיקסר
עלה לי 2900 שקל
כולל מע"מ
מיקסר בנזונה, אבל יש לו עידכון חינם לקרוספיידר שהוא קצת לא יציב והעקומה שלו לא משהו...
תברר אצלם
הם גם מוכרים פיונר או רק ווסטקס??
Dec-19-2001 22:56
Dj Moriano
Surfing AddicT
Registered: Sep 2001
Location: herzelia, israel
quote:
Originally posted by DJ-Energy
הם גם מוכרים פיונר או רק ווסטקס??
הלפי מה שהבנתי הם לא מוכרים פיוניר
אם אתה רוצה קנה אצל היבואן
Dec-20-2001 13:34
YuVaL
Airwaves
Registered: May 2001
Location: Out There....
quote:
Originally posted by Dj Moriano
הלפי מה שהבנתי הם לא מוכרים פיוניר
אם אתה רוצה קנה אצל היבואן
Okie
Dec-20-2001 13:37
Dj-2TaLL
Jamil-Addict
Registered: Oct 2001
Location: Rishpon (שכונה), Israel
quote:
Originally posted by s0undw4v3 arik-
מיקסר בנזונה, אבל יש לו עידכון חינם לקרוספיידר שהוא קצת לא יציב והעקומה שלו לא משהו...
תברר אצלם
מתאים לי מיקסר כזה, מניח שיהיה לי אותו באחד מן הימים...
אבל יש זוג טכניקס לפניהם בטור
למה התכוונת שאמרת שהקרוס לא יציב?