Ben ook al jaren genk supporter, maar met dit puntje mogen we blij zijn. Beetje realistisch blijven, dit was gewoon een slechte match van ons en we verdienden eigenlijk dit punt niet. Ik heb geen problemen om dat toe te geven. Ben ik nu een nep supporter?
Albums of the year: 1. Hybrid - I Choose Noise 2. Liberto - Lullaby 3. Immer 2 (Mixed By Michael Mayer) 4. Peter Gun - Friendly Fire 5. Thomas Schumacher - Home 6. Recorded In Rotterdam (Mixed By Michel De Hey) 7. Boogybytes Vol. 01 (Mixed By Kiki) 8. Addicted 1 (Mixed By Kosmas Epsilon)
Aug-28-2005 22:22
djcresto
Tranceaddict Trainer
Registered: May 2001
quote:
Originally posted by Phortastic
Ben ik nu een nep supporter?
helemaal niet, een supporter kan gerust objectief blijven
Albums of the year: 1. Hybrid - I Choose Noise 2. Liberto - Lullaby 3. Immer 2 (Mixed By Michael Mayer) 4. Peter Gun - Friendly Fire 5. Thomas Schumacher - Home 6. Recorded In Rotterdam (Mixed By Michel De Hey) 7. Boogybytes Vol. 01 (Mixed By Kiki) 8. Addicted 1 (Mixed By Kosmas Epsilon)
Aug-28-2005 22:41
djcresto
Tranceaddict Trainer
Registered: May 2001
ff iets anders. Ik vind dat de competitie snel naar 14 ploegen moet gaan. Wat ben je nu met clubs als Roeselare, La Louviere en dergelijke waar elke week 5 man en ne paardekop komt supporteren.
Het blijft toch allemaal niet duren. In West Vlaanderen hebben ze daar al enorm veel eersteklassers gehad op een boogscheut van elkaar. Zulte Waregem, Roeselare, Kortrijk, Harelbeke en ook Moeskroen ligt niet veraf. Dan toch gewoon beter 1 sterk team maken die alle supporters in de regio kan samenbrengen. Hetzelfde geld ook voor teams als La Louviere, bergen en chareloi.
zit iets in. Maar dat heb je in andere landen soms ook wel. En feit is dat het soms echt wel moeilijk is ploegen te laten fusioneren. Kijk naar Winterslag en Waterschei vroeger... Heeft heel wat voeten in de aarde gehad zenne.
Aug-28-2005 22:46
Nabistai
WodkAddict
Registered: Sep 2002
Ach kom we kunne niet klagen. De competitie is de laatste jaren toch iets verbetert met Standard, Gent, Gent etc die op een 'redelijk' niveau spelen.
Pronostiekje? Ik hoop 1) Anderlecht 2) Standard 3) Brugge
Maar ik denk 1) Anderlecht 2) Brugge 3) Standard
Gaan er trouwens nog mensen naar Chelsea en Liverpool?
edit: Die eerste Gent moet uiteraard Genk zijn
Het doel van een heel deel hier is niet over muziek te praten maar door zijn deelname aan discussies een zo groot mogelijk intellect proberen aan de dag te leggen en daarmee een rare vorm van zelfbevrediging in werking stellen. 'It's a strange world'
Aug-28-2005 23:08
Bunz
Bass Junkie
Registered: Jan 2005
ook een genk supporter hier
de match van gisteren is een deftig resultaat, en e spektakelstuk dus de mensen mogen niet klagen
daarbij tis lang geleden dat anderlecht ens niet is komen winnen bij ons (die bekermatch van januari nie meegeteld dan), kheb al genoeg traumas overgehouden aan die matchen
kben trouwens eens benieuwd hoe lang standard het uithoud daar vanboven..