ik weet het absoluut nog ni dit weekend...
dacht mss vanavond Members Night in Illusion
en morgen David Guetta is ook wel een goei idee
alleen heeft niemand zin om mee te gaan
Als mijn vriendin haren schouder en rug geen zeer meer doet dan wordt het David Guetta. Ik heb hem al telkens moeten missen maar nu wil ik hem eindelijk eens zien! Morgen eens achter kaartjes gaan
Main Room :
DJ Philip
02u: DJ David Guetta
Backstage : Influenza Edition
23h00 - 00h00 DJ Selem
00h00 - 01h00 DJ Corona
01h00 - 02h00 DJ Gols (Factory/Aalst)
02h00 - 03h00 DJ Myztic (Le Visocq)
03h00 - 06h00 DJ Miss Ann vs DJ DimitriX
06h00 - 09h00 DJ Koen (Tropicana)
Sep-30-2005 16:44
Kaidreas
Lord of the offtopics
Registered: Dec 2003
Location: Mass-Oven
vanavond is naar die nieuwe keet in westerlo gaan zien, de vision ofzoiets
morgen dunno.. kheb anders wel goesting in david guetta. ma of men vrienden daarin goesting hebben???
___________________
quote:
Originally posted by Meat187
Because "American Football" is neither played with a ball nor with your feet. It should be called Handegg.
Sep-30-2005 17:30
pooley
In Search Of ...
Registered: Apr 2003
Location: near Brussels
ola den dries heeft een mokke! congrats
en de vision, ist deze avond ni club rgr?
enige coole aan vizion is de zondag avonden, JEAN !!!!!!!!!!
___________________
Sep-30-2005 17:34
Kaidreas
Lord of the offtopics
Registered: Dec 2003
Location: Mass-Oven
^arf? heb ik een vriedin??? hoe heet ze dan juist, want ik ben blijkbaar haar naam vergeten
___________________
quote:
Originally posted by Meat187
Because "American Football" is neither played with a ball nor with your feet. It should be called Handegg.
Sep-30-2005 17:40
Eagle`
Progressive Psy Addict
Registered: Aug 2002
Location: Brussels
quote:
Originally posted by Kaidreas
vanavond is naar die nieuwe keet in westerlo gaan zien, de vision ofzoiets
morgen dunno.. kheb anders wel goesting in david guetta. ma of men vrienden daarin goesting hebben???
quote:
Originally posted by pooley
ola den dries heeft een mokke! congrats
ow ja wat is die club-rgr eigenlijk pooley? toch niet heel den nacht rn'b ofzow e.. tsssss dat hebben ze er niet bij gezegd ze (vertrouw nooit u vrienden als ze over uitgaan praten)
___________________
quote:
Originally posted by Meat187
Because "American Football" is neither played with a ball nor with your feet. It should be called Handegg.
Sep-30-2005 17:45
pooley
In Search Of ...
Registered: Apr 2003
Location: near Brussels
had gehoord van een vriendin dat dat vanalles door 1 is, zwaardere retro hitjes, groove, wa commercieel en consoorten.
Kzalt voor deze avond nimeer kunnen checken
GAAN !