BeTA ID Contest 09 - (deadline 28 sept)
Welkom bij ID contest 9!
Bij het samenstellen van de contest heb ik gewoon wat door mijn CD collectie gebladerd en dan nummers gekozen die ik goed vind. Geen speciaal thema dus deze keer, maar na het selecteren van de nummers blijkt dat ik nogal van classics houd . Vrij veel bekend materiaal dus, en ik denk dat er hoge scores behaald gaan worden.
Het systeem werkt als volgt.
Er zijn 50 samples om te ID'en. Als je de artiest, de titel of de remix correct raadt, verdien telkens je 1 punt. Als het dus een remix betreft, kun je tot 3 punten verdienen. Een voorbeeld met Junkie XL - Breezer (DJ Tiesto Remix):
- Junkie XL - ?? -> 1 punt
- ?? - Breezer (DJ Tiesto Remix) -> 2 punten
- Junkie XL - Beauty Never Fades (DJ Tiesto Remix) -> 2 punten
- Junkie XL - Breezer (DJ Tiesto Remix) -> 3 punten!
Als er in de contest de originele versie van een plaat zit, dan hoef je dit niet te vermelden. Original mix, radio edit, etc... moet je dus niet vermelden. Ik kan jullie trouwens ook zeggen dat ik niet streng verbeter 
De 50 samples kun je onderaan in dit bericht gegroepeerd downloaden. In het .rar-bestand zit een .txt waar je al je antwoorden kunt invullen. Het ingevulde .txt-bestand zend je door naar: stijn_tilborghs (at) hotmail (dot) com.
In je e-mail vermeld je je TA-gebruikersnaam. Je kunt zoveel updaten als je wilt.
De wedstrijd loopt af op woensdag 28 september, om 21u00. De eindresultaten en de correcte antwoorden worden zo snel mogelijk daarna bekendgemaakt.
De winnaar komt in de Hall of Fame van ID-contestwinnaars te staan en heeft de eer om de volgende wedstrijd samen te stellen.
Hall of Fame van ID-contestwinnaars:
01 Belgian Bonzai
02 Soliplex
03 Jasperovitsj
04 TOR & Belgian Bonzai
05 Mellow_head
06 TOR
07 Zehra & Jasperovitsj
08 hydra
Je kunt het .rar-bestand met de 50 samples hier downloaden
BeTA ID Contest 09
Gelieve geen antwoorden in deze thread te plaatsen!!
Veel plezier en succes
Last edited by Hydra on Sep-12-2005 at 11:44
|