Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Skåningar se hit - ny klubb i Malmö
  Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
CJ InterCity
Peter South

Registered: Jan 2004
Skåningar se hit - ny klubb i Malmö

Tjo!

Kanske någon av er känner till Deep Nightclub i Malmö? Dom har visserligen bommat igen, men nu öppnar Club Oxygen i samma lokal. Torsdagen den 24 november (dvs nästa vecka) står jag för musikvalet i stora lokalen, alla som är i närheten är alltså hjärtligt välkomna house och progressive kommer vara huvudingredienserna, men mot slutet drar vi på med trance. Något för alla smaker, med andra ord

PLATS:
Club Oxygene (Deep Nightclub)

ADRESS:
Malmö Amiralsgatan (mitt emot konserthuset)

PRIS:
Gratis före midnatt, därefter 80.-

TID:
23:00 - 04:00

ÅLDER:
18+

bring a friend

Old Post Nov-21-2005 01:21  Germany
Click Here to See the Profile for CJ InterCity Click here to Send CJ InterCity a Private Message Visit CJ InterCity's homepage! Add CJ InterCity to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Laszlo
The weekend has landed

Registered: Dec 2002
Location: Szekelyföld Status: Official Montreal Canadiens fan of TA

Coolt Lycka till!

www.laszlo.se

Old Post Nov-21-2005 08:57 
Click Here to See the Profile for Laszlo Click here to Send Laszlo a Private Message Visit Laszlo's homepage! Add Laszlo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
reveal
always in the mix

Registered: May 2001

Lycka till!

Varför kör ni på torsdagar? Blir svårt för tex min del att komma då...

Old Post Nov-21-2005 16:35 
Click Here to See the Profile for reveal Click here to Send reveal a Private Message Add reveal to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Johan (DJ Irish)
dj bum

Registered: Aug 2000

Hehe gamle Deep Club. Är det samma ägare fast det dyker upp i nytt namn? (Rätt vanligt att sånt händer)

Vi körde några grejer där en gång i tiden. Besvärligt att få någon vettig deal med ägarna och ljudet var under all kritik. Men som sagt, det var något år sedan ch det är kul att se att nya klubbar med vetti musik dyker upp. Hoppas det kommer att gå bra för er. Malmö behöver det.

http://www.di.fm

Old Post Nov-21-2005 20:53 
Click Here to See the Profile for Johan (DJ Irish) Click here to Send Johan (DJ Irish) a Private Message Visit Johan (DJ Irish)'s homepage! Add Johan (DJ Irish) to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Laszlo
The weekend has landed

Registered: Dec 2002
Location: Szekelyföld Status: Official Montreal Canadiens fan of TA

Synd att jag har spelning på torsdag, annars hade jag kanske kommit ner och gjort livet surt för dig Peter - så som spillt massa kladdiga drycker på din utrustning mitt under peak time, med mera...såvida du inte låtit mig riva av ett par låt det vill säga

Jävligt schysst att ni får ha öppet till 04...på en veckodag none the less. Här får vi nöja oss med kl. 01:00 på veckodagar och 02:00 på helger. Vid vissa jävligt speciella tillfällen får tillstånd att ha öppet till tre, eller ytterst ovanliga fall fyra, i Växjö...enda gångerna jag varit med om det har varit under allkårsfestivalen, och det har varit på campus, vilket givetvis innefattar slutet sällskap (studenter med betald kåravgift)...

www.laszlo.se

Old Post Nov-21-2005 21:00 
Click Here to See the Profile for Laszlo Click here to Send Laszlo a Private Message Visit Laszlo's homepage! Add Laszlo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
benni
merci charles

Registered: Mar 2002

fett mannen! lycka till... synd att jag inte bor i malmö längre..
men vad är det för musik dom kommer satsa på i framtiden?

Old Post Nov-21-2005 22:29 
Click Here to See the Profile for benni Click here to Send benni a Private Message Add benni to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
CJ InterCity
Peter South

Registered: Jan 2004

quote:
Originally posted by Laszlo
Synd att jag har spelning på torsdag, annars hade jag kanske kommit ner och gjort livet surt för dig Peter - så som spillt massa kladdiga drycker på din utrustning mitt under peak time, med mera...såvida du inte låtit mig riva av ett par låt det vill säga

om du frågar riktigt snällt så kanske... kanske...

Det är nya ägare, men jag tror att dom gamla ägarna också har ett finger i gröten här... stilarna kommer variera från kväll till kväll men det ska naturligtvis hålla sig inom elektroniskt än så länge kör vi detta under en "pröva på" period, men förhoppningsvis ska det förbli öppet varje torsdag framöver. Det är oklart om det kan förbli öppet till 04:00 dock

Old Post Nov-22-2005 21:31  Germany
Click Here to See the Profile for CJ InterCity Click here to Send CJ InterCity a Private Message Visit CJ InterCity's homepage! Add CJ InterCity to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
anuga
Cuesheet Biatch

Registered: Jul 2004

Lovar att dyka upp någon gång

http://anuga.se/ / http://mixcloud.com/anuga / http://trackli.st/

Old Post Nov-27-2005 20:42  Sweden
Click Here to See the Profile for anuga Click here to Send anuga a Private Message Visit anuga's homepage! Add anuga to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Skåningar se hit - ny klubb i Malmö
Post New Thread    Post A Reply

Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackTune from a couple years back needs ID! [2004] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackSilent Electra- Polarity (maybe the Jochen Miller remix) [2009]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 06:40.

Forum Rules: