___________________
..:: Walking The Eternal Path Of Euphoria ::..
Dec-30-2001 01:45
Ron Thijssen
Senior tranceaddict
Registered: Oct 2001
Location: Vlijmen
Het idee is opzich wel leuk!
alleen vind ik dat er veel te veel categorien zijn...
zelfs op 1600x1200 moet ik verdomme nog naar beneden scrollen ook nog!
ik zou alle categoriene een beejte inkorten!
voorderst super!