|
MMM dat klinkt zeer zeker goed. Alleen dan moeten er natuurlijk wel goeie treads zijn. Ik zal zelf ook mijn best doen om er iets nuttigs neer te zetten. Maar af en toe vind ik dat er te weinig treads zijn waarvoor ik me interreseer. Dan gaat het over hoe dronken als je geweest bent in het weekend en zo. Maar dat zijn standaard dingen. Ik bedoel, het is al een heel heugelijk feit als ik dat een keer niet ben geweest. Ik hoop eigenlijk dat er meer treads komen over phatte feesten, hoeven niet de hele grote te zijn, underground mag ook, Of over muziek. Sites waar je nieuwe livesets kunt downloaden. En dan wel echt nieuwe sets, die ik nog niet ken. http://d2k.dedserver.org/index2.php die ken ik al. Kijk ik ook iedere dag op of ze nog iets nieuwes hebben. En vaak is dat wel zo en hebben ze echt de nieuwste sets. Maar ongeveer een jaar geleden was er ook een site die heette ongeveer iets van Mindphaser. Ook daar hadden ze altijd de nieuwste muziek. Alleen werden op een gegeven moment alle muziek gewist. Toen zouden ze nog terugkomen, maar ik weet de naam van de site niet precies meer en volgens mj zijn ze helemaal gestopt.
Als iemand bijvoorbeeld weet wie ik bedoel en de naam nog weet.....Make my day
|