Registered: Oct 2000
Location: Amsterdam + Ammerzoden
Happy New Year To All TA's
De beste wensen voor 2002, en laten we hopen dat we nog mooie feesten mogen meemaken!!!!
Grt Bas
(PS Heeft iemand van TA de 22 miljoen gewonnen???, die mag dan wel een vet TA feestje organiseren!!!)
___________________
Dec-31-2001 23:30
mafiasven
tranceaddict
Registered: Oct 2001
Location: Eindhoven
senks en van t zelfde gewenst
Jan-01-2002 01:06
Ruben_Dubbink
Rally Addict
Registered: Oct 2001
Location: Vroomshoop City
Hey Folks,
ook allemaal een super 2002 gewenst!
GreetZ RubDub
___________________
TrancEaddict......enjoy the ride of trance
Jan-01-2002 02:36
Henkie_henk
Almighty Trance Addict
Registered: Jan 2001
Location: Viva Hollanda
joooodeeee
ik bedoel... happy new yaar.. woehoe
Yoooo wtf jonge om half 1 al kwame buren enzow hier kijke.. "gelukkig nieuw jaar wensen".. wtf wie zijn die mensen? Willen ze nog champagne ook maar dat was van mijjjjj van mijjjjj!!!! allemaal van mijjjjj nee ook nix voor vrienden.. van mijjjj
en toen was de champagne op.. toen was er smirrrrnofffff en iedereen is al weg haha.. woehoe
ik ga zo nog ff niet afgegaand vuurwerk zoeken voor me kleine broertje van 2
Registered: Apr 2001
Location: Spijkenisse, Holland
Hehe me vrienden zijn net weg. Eentje helemaal out gegaan, die lag met ze hoofd op de rand van de wc lol, moest ik ze moeder weer bellen qaangzeien het feest bij mij was. Heb me lenzen niet meer in en heb teveel gedronken opm nog goed te kunnen typen lol. Gelukkig nieuw jaar iig allemaal. Ook met de mensen waar ik dvorig jaar wat heftige discussies mee gehad heb, ik hoop dat we dit jaar misschien wat beter met elkaar kunnen opschieten en wat normaler tegen elkaar kunnen doen. Zou de sfeer ook ten goede komen .
Laters Lex
___________________
Jan-01-2002 04:00
Little Theseus
Addicted Myth
Registered: Jun 2001
Location: Amsterdam
aaaaaaaaa!!!!!
IK BEN BEDRONKEN!!!!!!
KUTVERDOMMEKLOTETIEVEs
GELUKKIG NIEUWJAAR IEDEREEN! (een wonder dat ik dat goed kan typen zeg!)
Whoa teveel drank op pfiew!
Ik ga mn bed in, kspreek jullie morgen wel. MXLS!!!!!!!!!!!!!!!!!
gellukig nieuwjaar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!...en nu 2 asperintjes
greetz muppet
Jan-01-2002 12:06
Flippe
Snap jij het wel ?
Registered: Sep 2001
Location: Asten, Netherlands
Happie Niewjaar
___________________
Jan-01-2002 12:09
Gurian
Supreme tranceaddict
Registered: Nov 2001
Location: Twello
Zo blauw als een tientje de man.
O shit dat kan nie meer want een euro tientje is nie blauw.
Allemaal een super vet 2002 toegewenst.
___________________
www.ga-eagles.cjb.net
Eagles to tha top!!!
Jan-01-2002 13:04
M5
FREAK
Registered: Oct 2000
Location: NL
Allemaal de beste wensen voor het komende jaar!!.....veel vette partys toegewenst en ik wens iedereen een goede afstemming tussen lichaam en geest!! lol
___________________
To help our clients and our people excel.