|
FTP met IC sets!
Hmm...op mijn FTPtje dus de IC te verkrijgen.
Stuur me een meeltje met daarin dat je de sets wil hebben, je ip adres/login naam en password...ja ik ga moeilijk doen. Maar ik wil geen ongewilde gasten op me FTP graag.
Mailen naar: [email protected]
Subject: FTP innercity (alle andere subjects die hetzelfde inhouden wis ik zonder te lezen)
Tis nie supersnel, maar beter dan niets. Max 3 users tegelijk.
Met een beetje mazzel heb je vanmiddag een meeltje terug.
Lator!
[edit]Vermeld ook ff je TA Nickname[/edit]
Last edited by HiGH_NrG on Dec-31-2001 at 08:52
|