Registered: Sep 2001
Location: Delft / Den Haag / Dordrecht,
piet bervoets en johan gielen + schietpartij dag later...
ben net terug uit scanners (=kuttent) waar bervoets en gielen draaiden...en teeerrrinnggg wat een relaxte sets zeg
wel jammer dat er geen hond naar scanners was gegaan..hooguit 200 man toen et op zn drukst was piet bervoets stond het eerste deel van zn set voor een paar mensen die aan de kant stonden te draaien...moet best rot zijn voor een dj
maar goed ik had alle ruimte om lekker uit mn dak te gaan
en der waren teveel kindjes van 13-15
oke dat wou ik ff kwijt
mzzzzzzzzlss
waar zit die tent ergens? En komen daar vaker bekende dj's?
GreetZ RubDub
___________________
TrancEaddict......enjoy the ride of trance
Dec-24-2001 08:30
Flippe
Snap jij het wel ?
Registered: Sep 2001
Location: Asten, Netherlands
quote:
Originally posted by Ruben_Dubbink waar zit die tent ergens? En komen daar vaker bekende dj's?
GreetZ RubDub
idd ja, waar zit die tent.
Als er vaker bekende dj's komen moet ik daar ook maar es heen
___________________
Dec-24-2001 10:03
John
In Praise Of The Sun
Registered: Sep 2001
Location: Delft / Den Haag / Dordrecht,
dordrecht
amnesty international weg nogwat www.scanners.fm
en der komen vaker bekende djs....alleen niemand komt er kijken =/
2e kerstdag komt marco v...=))
duss allemaal naar scanners?
mzzls
Registered: Sep 2001
Location: Delft / Den Haag / Dordrecht,
oh ja der hangt over et algemeen niet erg veel sfeer...maar dat komt door al die kutkindjes die alleen maar langs de kant durven staan en op een normale vrij/zat avond moet je er zeker NIET heen gaan