McDonalds vind ik iets minder lekker, maar je hebt wel et voordeel dat et goekoper is + dikwijls krijg je gratis saus (allé, ier is da precies zo ). Quick is voor mij lekkerder maar kvind ze eigenlijk wel vré duur voor wat het maar is (het blijft verdorie fast-food hé ) enja, tis iets "van ons" eh. Je hebt dat enkel maar hier en in Frankrijk, kan da ?
Voor de rest... Ik zou Pizza-Hut misschien ook nog bij de poll voegen als da kan, want da is ook meer fast-food dan een echte verfijnde italiaanse pizza hé
Pizza Hut kan er ook wel nog af en toe in bij mij
Maar al bij al beperk ik het gebruik van die tenten wel
Jun-23-2006 13:08
domineesje
Con amor todo se puede!
Registered: Feb 2005
grote ketens?? die worden nog groot, je hebt ze toch al in de grote steden
Burger King FTW!
Ben in die van Zaragoza en Lugano geweest en twee keer zeer voldaan buiten gewandeld
Jun-23-2006 13:10
djcresto
Tranceaddict Trainer
Registered: May 2001
Macdo, voor Burger King, dan pas Quick.
Macdo is meestal ook veel gezelliger en properder dan quick imo. Frieten vind ik best in Burger King.
Op de luchthaven in Turkije in een Burger King gaan eten. Schrokken ons een hoedje als we de rekening kregen. 22 euro voor 2 man. En we hadden gewoon 2 menu's besteld. En ze bedrogen ons zelfs nie met de wisselkoers.
Zowel Quick als Mcdo is goed, maar ik verkies toch MCdo (al was het maar omda ik daar studentekorting heb )
Het doel van een heel deel hier is niet over muziek te praten maar door zijn deelname aan discussies een zo groot mogelijk intellect proberen aan de dag te leggen en daarmee een rare vorm van zelfbevrediging in werking stellen. 'It's a strange world'
Jun-23-2006 13:18
diddi
Trance 4 ever
Registered: Aug 2003
Quick:
GIB N.V. (eigendom van Ackermans & van Haaren (http://www.avh.be/) en Nationale Portefeuille Maatschappij (www.npm.be)) 55,62%
Trident European Fund 3,61%
Andere aandeelhouders (institutionelen en particulieren) 40,77%