Tänkte att man kunde skapa en sporttråd för alla sportfånar
För det verkar ju finnas ett par som är sportintresserade här iaf!
Så här kan man t.ex diskutera senaste omgången i olika sporter...
Nu har ju Allsvenskan äntligen dragit igång, så vad har ni för förväntningar på erat favoritlag inför detta året??
Själv så håller jag på [b]IFK Göteborg[b/] "mesta mästarna" (alltid skönt att falla tillbaka på )
Förra året höll på att sluta riktigt illa, med kvalmatch mot Västra Frölunda. Höll sig kvar, men det satt långt inne!
Inför denna säsongen så har de flesta supportrar till IFK väntat på den "stora" värvningen, men den kom aldrig. Nu väljer man att satsa "långsiktligt" istället (om det är bra eller dåligt vågar jag inte svara på). Det blir ingen toppplacering för "oss" iår, men visst ska vi hållas oss kvar!
Nu gäller det att plocka poäng mot MFF hemma på måndag!
FORZA BLÅVITT!
Apr-08-2003 10:31
Vizay
immiNspired
Registered: Dec 2001
forza gnaget! de blir dubbel för oss i år...svenska cupen bärgar vi lätt som en plätt å förhoppningsvis tar vi allsvenskan också med lite tur
fast den sistnämnda blir nog tyngre
batteries not included.
- dave
Apr-08-2003 11:00
SWE_TRANCE
Spacemonkey
Registered: Jul 2001
quote:
Originally posted by Vizay
forza gnaget! de blir dubbel för oss i år...svenska cupen bärgar vi lätt som en plätt å förhoppningsvis tar vi allsvenskan också med lite tur
fast den sistnämnda blir nog tyngre
hrmm, hur kommer det sig att det alltid går bra för AIK i Svenska Cupen? Varenda år är dom långt fram, om inte nästintill alltid i final..
Apr-08-2003 11:16
Vizay
immiNspired
vet faktiskt inte...tror dom prioriterar svenska cupen högre än andra lag så de blir väl så då...sen e väl en liten portion tur inblandad också kanske
batteries not included.
- dave
Apr-08-2003 11:22
Aendy
Lifeaddict
Registered: Aug 2001
Det blir Malmö i år!
Apr-08-2003 11:35
Vizay
immiNspired
Originally posted by davedresden
i suggest getting the gabriel & dresden prog-a-minute. in 3 easy steps you too could change the face of dance music.
batteries not included.
- dave
Apr-08-2003 11:42
ScuL
Hardtechno maniac
Registered: Mar 2002
Allsvenskan är jag inte så interesserad av, kanske också för att jag kan inte titta på det här, men jag gillar elitserien då .. svenskt ishockey Sedan jag skaffade mig parabolantenn tittade jag nästan varje match
Jag brukade titta på Formel Ett också men sedan Schumacher är så jäkligt dominant förlörade jag min interessen. Men kanske blir det bättre den här året så det lover att vara en kult säsong igen
Originally posted by ScuL
Allsvenskan är jag inte så interesserad av, kanske också för att jag kan inte titta på det här, men jag gillar elitserien då .. svenskt ishockey Sedan jag skaffade mig parabolantenn tittade jag nästan varje match
Jag brukade titta på Formel Ett också men sedan Schumacher är så jäkligt dominant förlörade jag min interessen. Men kanske blir det bättre den här året så det lover att vara en kult säsong igen
schumacher e ju bäst
fan va jag digga ett race jag såg för ett bra tag sen då ferrari körde med förra årets modell på bilen och alla andra körde med senaste och ändå låg schumacher flera minuter före alla andra. va så ballt
Apr-08-2003 12:05
ScuL
Hardtechno maniac
Registered: Mar 2002
quote:
Originally posted by dbl
schumacher e ju bäst
fan va jag digga ett race jag såg för ett bra tag sen då ferrari körde med förra årets modell på bilen och alla andra körde med senaste och ändå låg schumacher flera minuter före alla andra. va så ballt
javisst men det e svårt att få ärlig konkurrens om det finns en förare som kan vinna oaktat av vad de andra göra.
jag tror att det var bättre för tävlingen när alla hade möjligheter som är likadant. ungefär tio år tidigare var formel ett mycket spännandare (tycker jag)