Cruise Terminal Rotterdam
Degenen die op 25 september aanwezig waren bij onze eerste Invited in Rotterdam kunnen beamen dat dit ongetwijfeld een bijzondere avond was. De locatie is nu eenmaal zeer indrukwekkend en leent zich perfect voor dit concept. Zowel de hoofdzaal als het restaurant heeft een prachtig uitzicht over de Maas, de Erasmusbrug en skyline van Rotterdam wat natuurlijk allemaal bijdraagt aan de sfeer. Op onze website staan al enige tijd vele foto's en sinds kort een nieuwe video. Uit de vele reacties die we hebben gekregen naar aanleiding van deze avond is gebleken dat Invited in Rotterdam zeker voor herhaling vatbaar is. Om de wensen van onze gasten tegemoet te komen zullen we op 29 januari 2004 terugkeren naar Cruise Terminal Rotterdam voor een speciale editie. Wat die avond zo speciaal zal maken wordt binnenkort bekend gemaakt via de nieuwsbrief en de website. De voorverkoop voor de zevende editie van Invited zal op zaterdag 6 december van start gaan.
Invited 6 is nog niet geweest of 7 is al aangekondigt! Ik ga er waarschijnlijk heen en dat wordt dan mijn eerste invited! Vorige keer toen Tijs in Rotterdam was zat ik Zweden dus toen kon ik helaas niet! Nu dus wel!
Ben benieuwd wie dit keer de support acts zullen zijn!
Originally posted by Asperge
Haha ik moet vrijdag dan gewoon naar school maarja lekker schijt aan
That's the spirit!!
(same here )
Nov-03-2003 20:24
MaGiK54
Happy Skippy
Registered: Apr 2002
Location: The Hague
Pleaaaaaaaaaaaaaaze let it be Armin this time.
___________________
Down-Under was da bomb
Nov-04-2003 18:22
Partyhardy!
Prog Addict!
Registered: May 2001
Location: Amsterdam, Netherlands
Ben hier ook zeker bij!
___________________
Sasha!
Nov-04-2003 21:31
sndh
'dispels & contradicts'
Registered: May 2003
Location: Amsterdam
ik denk dat ik hier ook naartoe ga. Ik ben 18, is dat een probleem daar? Met die Asta van 21+ enzo, heb ik een beetje rare gevoelens overgehouden.....
Weet iemand hoeveel het kost? En is reserveren via ticketbox?
___________________
Talvekoidik / Saafi Brothers / Murmur / Burial / Near The Parenthesis
Nov-04-2003 21:42
Three 'O Three
Lekker raggen
Registered: Mar 2002
Location: Rotterdam (Posse), Holland
quote:
Originally posted by sndh
ik denk dat ik hier ook naartoe ga. Ik ben 18, is dat een probleem daar? Met die Asta van 21+ enzo, heb ik een beetje rare gevoelens overgehouden.....
Weet iemand hoeveel het kost? En is reserveren via ticketbox?
Volgens mij was de minimumleeftijd vorige keer 21. Kaartje kostte geloof ik 27,50.
Ik ga hier ook zeker weer bij zijn! De laatste keer was echt waanzinnig!
___________________
Nov-05-2003 18:34
sndh
'dispels & contradicts'
Registered: May 2003
Location: Amsterdam
waarom zijn die feestjes nou altijd voor 21+ word er niet goed van, ik ben maar 18....
___________________
Talvekoidik / Saafi Brothers / Murmur / Burial / Near The Parenthesis