Ik ben wel eens benieuwd naar de verhalen van de mensen hier wat ze allemaal voor rare dingen hebben gedaan nadat ze bijvoorbeeld een pilletje hebben geplopt.
Hier mijn rariteiten:
- Zowat gestopt op de snelweg omdat ik dacht dat de brug open stond. Remy vraagt aan mij: "Waarom ga je stoppen midden op de weg??" Ik: "De brug staat open!"
- Op Massive 24 november had ik iets meer dan gebruikelijk genomen (4,5) En toen dacht ik terwijl ik aan het feesten was dat ik aan het chatten was. En ik was er ook helemaal mee bezig. Zal er wel zwaar lomp uit gezien hebben! Ook was ik helemaal 1 geworden met mijn waaier iedereen kreeg gratis van mij een beetje wind! (aardig he!) Het mooie hiervan is dat ik wel met 3 bloedmooie dames op de foto ben geweest. 1 van die dames probeerde ik te versieren, na een half uur vraag ik aan een jongen die ik dus niet kon en die er wel naast bleef staan of hij dat meisje kon. Hij bleek dus al geruime tijd haar vriend te zijn! :P Kwam ik dus achter na een half uur.
Ik heb die avond zowat geen muziek gehoord omdat ik alleen maar met andere dingen bezig was!
Maar het toppunt van de avond was de rit naar huis!
Geloof het of niet maar ik zag dus werkelijk waar een Giraffe over de weg heen lopen! Hoe gek kun je het maken!
Nou dit waren mijn gekste dingen.
En nu ben ik wel benieuwd naar jullie maffe verhalen!!
Dec-28-2001 02:41
slayon
Junior tranceaddict
Registered: Sep 2001
ah dus jij was die lul die met mijn vriendin liep te sjansen
Dec-28-2001 11:30
Blik
The Almighty Blik
Registered: Jan 2001
hahahaha lollig zeg
ik heb nog nooit pillen geslikt en nu heb ik weer een reden bij om het niet te gebruiken. Een giraffe op de weg zien lopen
Originally posted by slayon ah dus jij was die lul die met mijn vriendin liep te sjansen
Nee, dat was ik. Ik ben altijd degene die met elk wijf loopt te praten op zo'n feest.
Dec-28-2001 11:50
Opti
tranceaddict in jail
Registered: Mar 2001
Ik had weleens dat ik dacht dat ik een wedstrijdje dansen aan t doen was ghehehe
Dec-28-2001 12:05
Flippe
Snap jij het wel ?
k heb nog nooit gebruikt en zoals Bik zei: weer een reden om het niet te doen
Dec-28-2001 12:16
Dj Alpha
Supreme tranceaddict
Registered: Jun 2001
was een keer toe nwas ik goed waus, ik kwam thuis, liep naar me kamer en daar lagen 3 naakte vrouwen op mn bed.. Ik weet alleen niet meer of dat egt of nep was..
Ennuhh.. op 4 elements zag ik iemand midden op de dansvloer in een rolstoel.. Duz ik vroeg of ik ook ff mocht zitten..
Op Qlimax was ik omhoog geklommen naar het dj podium en flikkerde de platenspeler naar beneden..
nu komen de dingen die wel waar zijn:
Op Trance Energy 17-02-01 had ik een heel pakje kauwgum in me bek. (12 duz)
In de gabbertijd op een thunderdome liep ik achter konijnen en kabouters aan te hollen.. Maar dat kwam door de lsd.
op awakenings 26-10-01 werd ik een beetje freaky door teveel speed in me pil.. Ik d8 dat iedereen me portemonnee wou rollen.. (egt kut was gevoel was dat)
Op Qlimax kreeg ik vrouwelijk aand8.. (dat heb ik anders NOOOIT )
maar voor de rest nooit iets bijzonders ofzo
Dec-28-2001 12:29
John
In Praise Of The Sun
ik heb ook nog nooit gebruikt, maar ik heb altijd al is een giraffe op de snelweg willen zien
hehe nee hoor ik sluit me aan bij blik en flippe
Ik gebruik nooit, dus kan ik er niet over mee praten.
Wel geinig eigenlijk dat je je zoiets dan inbeeld en er heilig van overtuigd bent dat het er ook is.
Maar mido ben je niet een beetje heel erg achterlijk bezig als je dan nog achter het stuur kruipt.
Of ligt da aan mij.
Originally posted by raoel Maar mido ben je niet een beetje heel erg achterlijk bezig als je dan nog achter het stuur kruipt.
Of ligt da aan mij.
Ach ja heel veel doen dat hoor helemaal strak achter het stuur zitten....Maar er zitten ook genoeg gasten half zat achter het stuur...
Dec-28-2001 15:01
Eye-Riz
Koekiemonster Addict
Registered: May 2001
ik wil niet veel zeggen hoor, Alpha, maar jij had toch nooit lsd gebruikt meen ik me te herinneren? Bovendien kan ik me niet voorstellen dat er iemand naar een gabberfeest gaat met lsd op (of was het nou iemand met lsd op die naar een gabberfeest gaat?!)
Dec-28-2001 15:15
eXos
The Delight
Ik ben na Tiesto Solo ook gewoon achter het stuur gekropen. Het si heel anders dan bij alcohol, maar dat heeft toch geen zin om dat hier nu uit te leggen.
Ik moet zegge dat ik nooit echt vage dingen heb meegemaakt. Maar een vriend van mij zag op TE steeds overal hekken staan. Dus hij had het gevoel dat ie nergens langs kon lopen. Z'n hersens zeiden dat het niet kon, maar z'n ogen zeiden het wel.
Ook heeft ie een keer een trap gezien die midden in de zaal omhoog ging terwijl die er natuurlijk helemaal niet was.
Lekker spul hè, die illies
GReeTZ