|
Re: Re: Rebound 31-12-2001
| quote: | Originally posted by Ruben_Dubbink
over neo's gesproken: wie zijn die 2 vrouwtjes 'extreem' rechts op de foto?? niet verkeerd 
en welke ben jij ook alweer?
GreetZ RubDub |
Die 2 meisjes zijn mijn 2 partymaatjes! 
Waar hun stampen daar stamp ik ook en andersom! 
En ik ben degene links onder met die verzotte drux kop! 
___________________
sig edited: image can't be more than 50kb. please refer to the sig guidelines
|