Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Miss Proximus, je bent de zwakste schakel, goodbye
Pages (4): [1] 2 3 4 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Blik
The Almighty Blik

Registered: Jan 2001
Miss Proximus, je bent de zwakste schakel, goodbye

sorry maar nu heb je het echt verbuird bij mij, we konden al niet goed met elkaar opschieten maar nu ben je echt te ver gegaan.

lees het allemaal maar hier jongens: http://www.tranceaddict.com/forums/...?threadid=30754

zeer triest dit allemaal en zeer triest dat ik uberhaupt deze thread heb moeten maken......

dus please, kom gewoon niet meer hier en doe ons een plezier ipv dat je telkens terugkomt en weer iets stoms zegt over ons, want daar help je jezelf echt niet mee

houdoe (en bedankt olé olé)

Old Post Jan-03-2002 23:06 
Click Here to See the Profile for Blik Click here to Send Blik a Private Message Visit Blik's homepage! Add Blik to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
watchout
Junior tranceaddict

Registered: Jul 2001

Een zeer zielig geval...

Wat komt ze hier doen als ze het hier maar niks vindt.. Ik zie haar probleem niet zo..

KOM GEWOON NIET MEER TERUG ALS HET JE NIET BEVALT!

mijn 2 euro centen..

greetz ---watchout---

Old Post Jan-04-2002 00:07  Netherlands
Click Here to See the Profile for watchout Click here to Send watchout a Private Message Add watchout to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Donna
Elitist

Registered: Dec 2000

Ach why hier een thread over,haal gewoon weg en ga door met t forum,al dat gedoe.
Maak r niet zo'n punt van,forum word heus niet weggehaalt door zoiets sooo relax dudeeeeee:P

Old Post Jan-04-2002 08:13  Netherlands
Click Here to See the Profile for Donna Click here to Send Donna a Private Message Visit Donna's homepage! Add Donna to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Miss Proximus
titelloos

Registered: Mar 2001

hahaha...ik laat me niet de wet voorschrijven door een stelletje nerds die nooit het huis uit komen en alleen maar achter hun computertje weg lopen te rotten lol!!

Old Post Jan-04-2002 10:43  Netherlands
Click Here to See the Profile for Miss Proximus Click here to Send Miss Proximus a Private Message Visit Miss Proximus's homepage! Add Miss Proximus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter

Dit heb ik ff geknipt uit een andere thread (zie hier http://www.tranceaddict.com/forums/...7958#post324329 & ook nog misschien http://www.tranceaddict.com/forums/...1390#post324323)

quote:
Originally posted by Miss Proximus

ongeveer netzoveel live-sets als interessante mensen

Zegt een big met een ontzettende rotkop.
Als we persoonlijk gaan worden wil ik me er ook wel mee gaan bemoeien.
Zit je even het forum af te zeiken waar je ooit begonnen bent. Waar je eerst gewoon normaal kon posten. En nu je omhoog gevallen bent, door om te gaan met wat moderators enzo, en denkt dat je het helemaal bent begin je op ons neer te kijken.
Wij hebben gewoon lots of fun in dit forum, en ik had zin om een onzin-thread te posten, MAG IK? Begint mevrouw meteen moeilijk te doen in een ander forum dat het Holland Forum niets is en maar dichtmoet. Screw you! En als er slechte reacties komen snel zeggen; "Nee geintje man, ik bedoelde het anders." Jeah right, rot op man, ga een ander forum lastigvallen. Als je het hier niets vindt, waarom post je dan nog met je stomme rotkop?
Van dit soort zaken wordt ik nou stront misselijk. Beetje ons uitmaken voor nerds die nooit achter de computer vandaankomen. Think again...

quote:
and blik PLEASE!!!!! don't gimme that shit about an rmf poster.....OH YEAH OFCOURSE...that's why you all agree with him playing the innocent boy again???

Leg ook hier maar eens uit wie/wat je hiermee bedoeld. Ik vind het niet echt fijn als je mensen ontzettend zwart zit te maken.

Greetz,
SnuggLe

Old Post Jan-04-2002 11:46 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Blik
The Almighty Blik

quote:
hahaha...ik laat me niet de wet voorschrijven door een stelletje nerds die nooit het huis uit komen en alleen maar achter hun computertje weg lopen te rotten lol!!

look who's talking, heel jou leven draait om de buitenlandse TA's......

Last edited by Blik on Jan-04-2002 at 11:59

Old Post Jan-04-2002 11:48 
Click Here to See the Profile for Blik Click here to Send Blik a Private Message Visit Blik's homepage! Add Blik to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Donna
Elitist

sjee loop je niet zo op te fokken over iemand die zich op feesten bezighoud met spandoeken en handtekeningen van dj's te beggen:P

Have a life and have a goodone

Peaceeeee lammetjes)

Old Post Jan-04-2002 12:19  Netherlands
Click Here to See the Profile for Donna Click here to Send Donna a Private Message Visit Donna's homepage! Add Donna to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Miss Proximus
titelloos

o jee o jee.......ik had idd moeten zien dat sarcasme erg moeilijk is om te interpreteren zonder de goede intonatie erbij (bedankt sylvana )

om nou gelijk te gaan schelden...tja....als je je zo snel tot dat soort dingen verlaagd dan kan ik er nog maar weinig mee. Ik ben blij dat jullie je zo druk maken om een uit de hand gelopen "geintje" (tja....irritaties kunnen hoog oplopen), want dat betekent dat jullie je toch misschien ook enigszins zorgen maken over de toekomst van dit forum....of zie ik dat verkeerd?

en snuggle.....ik snap niet zo goed wat jij uit die zin dacht op te maken...dit is wat ik ermee bedoelde:

meneer blik (hey! die is jouw vriendje moderator!) zei dat het een thread was van een rmf member, dus daarom ongeldig als waargemeende thread ofzo....dus zeg ik "je loopt nu wel te zeuren dat het de thread van een rmf member was...maar waarom zijn jullie het adn allemaal met hem eens???" duidelijk? fijn.

ben een beetje heeeeeeel erg teleurgesteld hoe sommige mensen anderen zo ontzettend verkeerd in kunnen schatten. ik heb jou ontmoet op DV snuggle: een aardige, intelligente en (dacht ik) doordachte jongen. toch lees je iets verkeerd en begin je meteen te schelden....tja.....ik snap dat je je gekwests voelt maar om dat nou zo weer te geven.

op zich is de intentie van die thread precies zo genomen als dat ik het gewilt had.....want ik zou het gewoon heel graag willen dat mensen die zo hard over dit forum zeuren eens na gaan denken wat ZIJ hier dan doen. IK heb het altijd (nou hier niet altijd dan) ontzettend naar me zin gehad en IK ben Swamper dan ook ontzettend dankbaar voor wat ie beschikbaar stelt. Jullie zijn VOOR MIJN GEVOEL alleen maar dankbaar in de engelstalige threads: omdat swamper het anders toch niet kan lezen!!

en dat gezeur over me te goed voelen: WHO CARES....het lijkt misschien zo omdat ik niet altijd met de meute meehobbel zoals de meeste schapen hier....

en kijk s wat voor goeds ik teweeg heb gebracht: Donna is weer actief member! allemaal 3 x hoera!! (jeezz)
o nee sorry...da's sarcastisch dus dat wordt weer verkeerd opgevat....

nou ja.....last but not least.......waarom zou ik gaan teurgkrabbelen als jullie wat tegenwicht geven, als ik al ZO VAAK op dit foum heb duidelijk gemaakt dat het mij geen HOL interesseert of iemand het wel of niet met mij eens is......

een geliefd nederlands TA-er zei tegen me "maar wat wil je nou? hiermee krijg je alleen maar mensen tegen je!!" en mijn antwoord voor jullie allemaal is:

"als ik mensen tegen mij krijg, die nog niet tegen mij waren (dang...wat klinkt dat stom: t is INTERNET), omdat ik eindelijk eens aan de rest van het forum laat weten hoe stom het er hier aan toegaat, en dat zelfs doormiddel van een geintje....dan zijn dat mensen die mij als persoon kennelijk niet kennen en van wie het me dus ook nix uitmaakt hoe ze over mij denken" ik hoop dat ik nu mijn gedachten goed verwoord heb en dat er niet weer allemaal jandoedels zijn die het misinterpreteren!

zo!

Old Post Jan-04-2002 12:20  Netherlands
Click Here to See the Profile for Miss Proximus Click here to Send Miss Proximus a Private Message Visit Miss Proximus's homepage! Add Miss Proximus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Donna
Elitist

nu klaar dan? *yawnnn*

Old Post Jan-04-2002 12:25  Netherlands
Opti
tranceaddict in jail

quote:
sylvana

Wies da?

quote:
ik heb jou ontmoet op DV snuggle: een aardige, intelligente en (dacht ik) doordachte jongen. toch lees je iets verkeerd en begin je meteen te schelden....tja.....ik snap dat je je gekwests voelt maar om dat nou zo weer te geven.

Ghehehe, je moet m es meemaken op t forum als ie bezopen is JOOOOOOOODEEENNNNNN

En JA, ik kan alleen onzin uitkramen

Old Post Jan-04-2002 12:30 
Click Here to See the Profile for Opti Click here to Send Opti a Private Message Add Opti to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Miss Proximus
titelloos

erg verstandig om altijd onpartijdig enzo te zijn

had ik me eerder moeten bedenken

Old Post Jan-04-2002 12:31  Netherlands
Blik
The Almighty Blik

quote:

om nou gelijk te gaan schelden...tja....als je je zo snel tot dat soort dingen verlaagd dan kan ik er nog maar weinig mee. Ik ben blij dat jullie je zo druk maken om een uit de hand gelopen "geintje" (tja....irritaties kunnen hoog oplopen), want dat betekent dat jullie je toch misschien ook enigszins zorgen maken over de toekomst van dit forum....of zie ik dat verkeerd?

geintje om het forum wat het meest gebruikt word te sluiten, kan ik de lol niet zo van inzien
quote:

en snuggle.....ik snap niet zo goed wat jij uit die zin dacht op te maken...dit is wat ik ermee bedoelde:

meneer blik (hey! die is jouw vriendje moderator!) zei dat het een thread was van een rmf member, dus daarom ongeldig als waargemeende thread ofzo....dus zeg ik "je loopt nu wel te zeuren dat het de thread van een rmf member was...maar waarom zijn jullie het adn allemaal met hem eens???" duidelijk? fijn.zo!

ja, echt iedereen was het er mee eens, er waren al wel 10 mensen die het er op dit moment mee eens waren

quote:

op zich is de intentie van die thread precies zo genomen als dat ik het gewilt had.....want ik zou het gewoon heel graag willen dat mensen die zo hard over dit forum zeuren eens na gaan denken wat ZIJ hier dan doen. IK heb het altijd (nou hier niet altijd dan) ontzettend naar me zin gehad en IK ben Swamper dan ook ontzettend dankbaar voor wat ie beschikbaar stelt. Jullie zijn VOOR MIJN GEVOEL alleen maar dankbaar in de engelstalige threads: omdat swamper het anders toch niet kan lezen!!

er zijn zo vaak threads over dat de sfeer ff minder is en dan word het beter, dat is niet alleen in dit forum, maar dat zie je ook in de andere forums (fora whatever). Op het moment dat Snuggle die thread maakte was het ook leuker op IRC, was gewoon een feit, maar dat betekent niet dat dit voor altijd zo zal blijven.

quote:

en dat gezeur over me te goed voelen: WHO CARES....het lijkt misschien zo omdat ik niet altijd met de meute meehobbel zoals de meeste schapen hier....

oh ja, ik ben het echt altijd met swamper eens en met de andere buitenlandse TA's, ik heb vaak genoeg grote rellen gehad hier......

quote:

een geliefd nederlands TA-er zei tegen me "maar wat wil je nou? hiermee krijg je alleen maar mensen tegen je!!" en mijn antwoord voor jullie allemaal is:

"als ik mensen tegen mij krijg, die nog niet tegen mij waren (dang...wat klinkt dat stom: t is INTERNET), omdat ik eindelijk eens aan de rest van het forum laat weten hoe stom het er hier aan toegaat, en dat zelfs doormiddel van een geintje....dan zijn dat mensen die mij als persoon kennelijk niet kennen en van wie het me dus ook nix uitmaakt hoe ze over mij denken" ik hoop dat ik nu mijn gedachten goed verwoord heb en dat er niet weer allemaal jandoedels zijn die het misinterpreteren!

zo!

Hoera, pleur je nu dan op.......

Old Post Jan-04-2002 12:36 

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Miss Proximus, je bent de zwakste schakel, goodbye
Post New Thread    Post A Reply

Pages (4): [1] 2 3 4 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackneed help to id [2006] [2]

Click here to listen to the sample!Pause playbackCasus Belli – Cirque (Original Mix) [Fittipaldi Records] [FIT 008] [2006]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 19:00.

Forum Rules: