|
| quote: | Originally posted by Donna
/me vindt t allemaal wel lollig:P
Niemand kan zich aan me storen want ik ben lief
Ennuh guys k ga echt nie zoeken hoor,die meuk trek ik niet,we spreken wat af,ik ga der zijn en als der niemand is bennik weer doorfeesten
|
LOL, ik ga ook nie zoeken ofzo. Afspreken ook nie. Tis nie echt druk dus. Ik weet hoe Remy eruit ziet en BeLLiE pik ik er ook wel zo uit.
We zien wel. Ik laat nog wel ff doorschemeren wat ik aan heb e.d.
| quote: | Originally posted by Donna
Zet me maar op je nek als je me ziet petrus en dan ff springnichten *whoopie*:P
|
Kan nie, ik heb rugklachten. LOL...
GReeTZ
___________________
..:: Walking The Eternal Path Of Euphoria ::..
|