Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Gott Nytt År!!!
Pages (2): [1] 2 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
reveal
always in the mix

Registered: May 2001
King Gott Nytt År!!!

hoppas att ni får det megabra!

Old Post Dec-31-2001 14:42 
Click Here to See the Profile for reveal Click here to Send reveal a Private Message Add reveal to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Dj Memento
Senior tranceaddict

Registered: Aug 2001

Detsamma

Old Post Dec-31-2001 15:06  Sweden
Click Here to See the Profile for Dj Memento Click here to Send Dj Memento a Private Message Add Dj Memento to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001
Hello! GOTT NYTT 2002

Ja GOTT NYTT ÅR alla
Om en timme kommer folket sen blir det fest till 21.30 till min ära sen drar vi in till Djurgårn på fest.

Jag fyller ju år idag ju... gissa hur ung jag blir

Ha de så bra...

ses... nästa år

Old Post Dec-31-2001 15:15  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
reveal
always in the mix

Registered: May 2001
Re: GOTT NYTT 2002

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Jag fyller ju år idag ju... gissa hur ung jag blir

gratulerar

Old Post Dec-31-2001 15:20 
Click Here to See the Profile for reveal Click here to Send reveal a Private Message Add reveal to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
x-dream
Kurai is my slave!

Registered: Nov 2000

Gott nytt år på er allihopa....Hoppas att ni har det trevligt ikväll......

quote:
Jag fyller ju år idag ju
Grattis SteveTranz4ever.....

Old Post Dec-31-2001 15:39  Sweden
Click Here to See the Profile for x-dream Click here to Send x-dream a Private Message Add x-dream to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001
Re: Re: GOTT NYTT 2002

quote:
Originally posted by reveal

gratulerar

quote:
Originally posted by x-dream
Gott nytt år på er allihopa....Hoppas att ni har det trevligt ikväll......

Grattis SteveTranz4ever.....
Jag tackar och bockar.

Fan vad jag har vart bakis idag. Men fan va kul jag hade ändå, ni vet A-Teens ? Nu tror ni att jag blivit dumm som pratar om dom men hon med lockigt hår i A-Teens var på samma fest som jag, hon va både fin och trevlig, även Wiman från Z-TV var där. Men satan så kallt det var då, gick från Djurgårn till centralen, tog första pendeln hem. Nu ska jag ta och tanka hem en film och dö en stund.

God fortsättning...

Old Post Jan-01-2002 13:57  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mindshooter
Neverchanging avatar

Registered: Nov 2000

Själv var jag på fest hos en kompis....... blev väl sissådär.....vi var ett gäng som stog och dansade och sjäng til Yatta låten som en kille på TA postat videon till.... Kolla humor sectionen..... YATTA! heter threaden...så jävla kul video Asbra att dansa till........

Grattis Steve

Old Post Jan-01-2002 16:43 
Click Here to See the Profile for mindshooter Click here to Send mindshooter a Private Message Add mindshooter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dbl
Whitesun

Registered: Dec 2001

Gott Nytt År...

Old Post Jan-01-2002 18:48  Sweden
Click Here to See the Profile for dbl Click here to Send dbl a Private Message Visit dbl's homepage! Add dbl to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Ravesquad
Supreme tranceaddict

Registered: Sep 2001

Ja, Gott Nytt År på er alla!!

Hoppas att 2002 blir - the year of trance -

Old Post Jan-02-2002 15:35  Sweden
Click Here to See the Profile for Ravesquad Click here to Send Ravesquad a Private Message Add Ravesquad to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Virus
yes

Registered: Oct 2001

Gott nytt år gott folk!

Fest hos mej till eftermiddagen därpå.. Är fortfarande sliten av det och har en bizarr dygnsrytm.

Old Post Jan-02-2002 22:54  Sweden
Click Here to See the Profile for Virus Click here to Send Virus a Private Message Add Virus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
fruktsoppa
Supreme tranceaddict

jag startade upp hemma med att dricka 15 cl hemma gjord cider som enligt alkoholmätningen vi gjorde precis innan, visade bara 3%.. iaf, efter det till middagen vart jag jätteflamsig o morsan trodde jag var full.. iaf, sen käkade jag middag med släkt.
sen drog jag ut med min ryggsäck til en kompis där jag drog imig en flaska vin under cirka 30 minuter.

sen gick vi ut o till tunnelbanan var en del påverkad vid det här laget. mötte en bunt med vänner ifrån bagis. Väl inne ca 23.45 försöker jag o 8 av mina vänner ta oss till Slussen torget utan att ramla. Speciellt jag.
Vid 00-slaget är det bara jag o 2 andra kompisar som är tillsammans. men efter cirka 3 minuter hittar vi dom, och efter yttligare 3 minuter får jag äntligen upp min flaska champagne.
den dricks på vägen upp till en fest på Söder. Väl framme där öppnar jag en till flaska. E nu e bunt med packad. o försöker stöta på cirka 6 tjejer som alla går i 2a ring i samma skola. Jag känner igen dom o dom påstår sig inte känna igen mig. =) kanske bäst.

sen tar jag o min kompis oss väl hem, o e hemma lagom till 4-tiden..

vaknade 15 dagen efter med en rejäl baksmälla. blir kvar i morgonrocken till klockan är 02.00 då jag går o lägge rmig..

oj, vad långt inlägg men det är juh bara trevligt.

ska vara slapp som fan på resten av lovet nu.
tänkte sussa nu iaf..

Extra: öppnade en flaska vin till också men kommer inte ihåg när eller var.. men använd fantasin lite bara så går det..

Old Post Jan-03-2002 01:18  Sweden
Click Here to See the Profile for fruktsoppa Click here to Send fruktsoppa a Private Message Visit fruktsoppa's homepage! Add fruktsoppa to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Gaby
DanceAddictPartyQueen

Gott nytt år!!

Nu är man tillbaka i kalla Sverige!
Hoppas alla hade det bra på nyår och att ni fortsätter med det... jag hade trevligt och annorlunda är lite sliten och halvsjuk men spelar ingen roll eftersom jag e ledigt tills måndag

Old Post Jan-03-2002 22:20  Sweden
Click Here to See the Profile for Gaby Click here to Send Gaby a Private Message Add Gaby to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Gott Nytt År!!!
Post New Thread    Post A Reply

Pages (2): [1] 2 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackHousy tune from an unknown Picotto set (ID?) [2004] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackWay Out West - 125 [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 15:17.

Forum Rules: