Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Vårt forum blir "Skandinaviskt" forum??
Pages (3): [1] 2 3 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Virus
yes

Registered: Oct 2001
Vårt forum blir "Skandinaviskt" forum??

Jag gillar inte idén, men det har kommit på tal i "site suggestion" delen..

http://www.tranceaddict.com/forums/...1144#post317766

Old Post Dec-29-2001 16:26  Sweden
Click Here to See the Profile for Virus Click here to Send Virus a Private Message Add Virus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
reveal
always in the mix

Registered: May 2001

njä, kommer ju inte att funka så bra... tror jag iaf

Old Post Dec-29-2001 16:41 
Click Here to See the Profile for reveal Click here to Send reveal a Private Message Add reveal to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
x-dream
Kurai is my slave!

Registered: Nov 2000

Tror inte att det spelar så stor roll.....Vi behöver ju inte bry oss om dom så mycket....

Fast det är ju min uppfattning om det hela....Har inget emot att det skulle döpas om till scandinavian forum....Fast jag vet ju inte vad ni andra tycker om det....

Old Post Dec-29-2001 17:20  Sweden
Click Here to See the Profile for x-dream Click here to Send x-dream a Private Message Add x-dream to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Dj Memento
Senior tranceaddict

Registered: Aug 2001

Jag tycker att man kan ha ett forum för varje land.

Old Post Dec-29-2001 20:52  Sweden
Click Here to See the Profile for Dj Memento Click here to Send Dj Memento a Private Message Add Dj Memento to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Virus
yes

quote:
Originally posted by Dj Memento
Jag tycker att man kan ha ett forum för varje land.

Jag tror de försöker att hålla ner antalet local forums för att spara på serverbelastningen..

Old Post Dec-29-2001 21:00  Sweden
Click Here to See the Profile for Virus Click here to Send Virus a Private Message Add Virus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
reveal
always in the mix

dessutom är det ju knappast lönt att göra ett forum om det är 5 pers som kommer att nyttja det...
tur att vi var ute i god tid med att skaffa eget, annars hade det inte varit säkert att vi hade fått nåt

Old Post Dec-29-2001 21:09 
Click Here to See the Profile for reveal Click here to Send reveal a Private Message Add reveal to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Virus
yes

Hur gammal är Svenska delen förresten?? Jag tänkte på det förut att det måste varit svårt att ordna en egen del eftersom det australiensarna t.ex. fick tjata mycket för att få ett och dom verkar vara jättemånga..

Starkt jobbat hursomhelst!

Old Post Dec-29-2001 21:31  Sweden
mindshooter
Neverchanging avatar

quote:
Originally posted by King of Clubs
Hur gammal är Svenska delen förresten?? Jag tänkte på det förut att det måste varit svårt att ordna en egen del eftersom det australiensarna t.ex. fick tjata mycket för att få ett och dom verkar vara jättemånga..

Starkt jobbat hursomhelst!

I ett par månader.....Så här gick det till (Hoppas verkligen att jag inte glömmer nån nu för jag minns inte alla).... Vi hade en Tråd för svenskar i Music Discussion.....Den blev jättestor och det fanns ett behov att prata svenska på boarden...... Jag PMade Swamper och frågade om en egen sektion....Han ville ha en lista på 10pers som skulle delta aktivt....efter lite om och men fick vi ihop det....
Några av oss var b.la Jag, Gaby, X-dream, Reveal, Aendy....jag vet att det var fel men dessa är jag säker på
Jag antog mig ansvaret som moderator och såg ockås till att få ut några threads på stört här Sen har det bara växt och växt Tror att vi är mer än 20 här nu iaf......

Inom sinom tid kommer det förhoppningsvis upp en liten sida för oss TranceLystnande svenskar också Återkommer om det......

Tycker absolut inte att vi ska ha några Norrmän och annat folk rännande här........

Förresten......vad skulle ni tycka om att förflytta er till ett annat forum? Ett eget? Bara en tanke......finns ett antal fördelar och ett antal nackdelar......

Old Post Dec-29-2001 23:05 
Click Here to See the Profile for mindshooter Click here to Send mindshooter a Private Message Add mindshooter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
reveal
always in the mix

quote:
Originally posted by mindshooter
Förresten......vad skulle ni tycka om att förflytta er till ett annat forum? Ett eget? Bara en tanke......finns ett antal fördelar och ett antal nackdelar......

trivs bra här

Old Post Dec-29-2001 23:19 
mindshooter
Neverchanging avatar

quote:
Originally posted by reveal

trivs bra här

Mkay vad det handlar om är att avbelasta Swamper och att vara lite mer fria.... jaja bara en tanke

Old Post Dec-30-2001 00:02 
Click Here to See the Profile for mindshooter Click here to Send mindshooter a Private Message Add mindshooter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
reveal
always in the mix

om vi ca 20 pers sticker, så är det ändå 6000 andra kvar, så det spelar ju ingen roll

Old Post Dec-30-2001 00:15 
mindshooter
Neverchanging avatar

quote:
Originally posted by reveal
om vi ca 20 pers sticker, så är det ändå 6000 andra kvar, så det spelar ju ingen roll

Men vi är några av dom som är mest aktiva och oftast samtidigt också..... Vi har växt en hel del och det kommer vi inte sluta med tror jag

Old Post Dec-30-2001 10:01 

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Vårt forum blir "Skandinaviskt" forum??
Post New Thread    Post A Reply

Pages (3): [1] 2 3 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackHousy tune from an unknown Picotto set (ID?) [2004] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackWay Out West - 125 [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 15:17.

Forum Rules: