|
Nee, trivia sucks echt.
Als je dan toch een bot doet, doe dan een GOEDE, en niet eentje die vette fouten maakt! Hij is heel onvoorspelbaar. De ene keer moeten voornamen er wel bij, dan weer niet. Hij geeft soms ook gewoon echt foute antwoorden, en sommige vragen komen 2x achter elkaar.
Conclusie, het is een KUTbot!
___________________
"Life is all about choices & respect"
|