Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Vinyl rayé : cherche docteur
  Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Thib'
Vous vous sucez bien?

Registered: Jun 2004
Unhappy Vinyl rayé : cherche docteur

pfff je suis effondré, mon Yahel - Voyage est rayé et le diamant saute sur le disque, il m'avait semblé un moment que le problème était passé, mais tt a l'heure, reapparition du problème...

Savez-vous si il existe un moyen de réparer ca?Jsuis pessimiste sur les chances de survie de la bète mais bon, on sait jamais

Old Post Dec-28-2005 19:17  Uzbekistan
Click Here to See the Profile for Thib' Click here to Send Thib' a Private Message Add Thib' to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Shred'r
St Simonien

Registered: Sep 2004

passe plusieurs fois le diams en avant arriere sur l'endroit ou ca saute, et ce, calmement!!!
ca a marché pour moi, sur une rayure toute fraîche... mais aprés t'as peut etre la bombe miracle, qui t'efface les rayures (gaffe c toxique) mais les petites seulement!

ca depend de la taille de la rayure et si c toi qui l'a faite, ou bien un defaut de pressage?

http://myspace.com/djshredr

Old Post Dec-28-2005 20:11  France
Click Here to See the Profile for Shred'r Click here to Send Shred'r a Private Message Visit Shred'r's homepage! Add Shred'r to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
iltman
Supreme tranceaddict

Registered: Dec 2005

Met 1 ou 2 pieces centimes sur ton diamants et met le ou ca saute. Ca a marché pour un de mes disques.

Old Post Dec-28-2005 20:46  France
Click Here to See the Profile for iltman Click here to Send iltman a Private Message Add iltman to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
_IDS_
Forever on the run...

Registered: Jan 2003

Ensuite nettoye, corrige, et applique un protecteur. Tous les produits ici:

http://www.htfr.com/vinylcare/

Old Post Dec-28-2005 21:56  France
Click Here to See the Profile for _IDS_ Click here to Send _IDS_ a Private Message Add _IDS_ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Thib'
Vous vous sucez bien?

Registered: Jun 2004

Bon alors ca y est j'ai plus ou moins reussi a le réparer, j'ai passé le diamant en avant en arriere ou ca sautait... maintenant ca ne saute plus, y'a juste quelques bruit parasites mais c tjs mieux que de rechasser la bete sur ebay et lacher 50€

IDS je vais penser à prendre quelques produits de chez htfr, je ne protege pas assez mes plaques en général

Old Post Jan-07-2006 11:14  Uzbekistan
Click Here to See the Profile for Thib' Click here to Send Thib' a Private Message Add Thib' to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
FIFI
tranceaddict

Registered: Aug 2005

quote:
Originally posted by iltman
Met 1 ou 2 pieces centimes sur ton diamants et met le ou ca saute. Ca a marché pour un de mes disques.

Apparemment ça marche qq'un l'avait déjà fait qd j'avais posé la question un jour

Old Post Jan-07-2006 18:06  France
Click Here to See the Profile for FIFI Click here to Send FIFI a Private Message Add FIFI to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Vinyl rayé : cherche docteur
Post New Thread    Post A Reply

Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackcan anybody id this easy trance sample please... [2008] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackGareth Emery & Jon O'Bir - "Escapade" (Original Mix) [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 07:15.

Forum Rules: