Ik las zojuist op de chat iets in de topic over dat we een keer met zijn alleen moeten gaan meeten.
Is opzich wel leuk! Maar het ken nog leuker!
Als we nou half juni nou eens met het forum en de chat gaan meeten in de Efteling of in Six Flags??
Dan maken we een aanmeldlijst dan kan iedereen zich via het internet aanmelden. (kaartjes zelf kopen)
En dan spreken 's ochtends om een uur of 10 af en dan gaan we met zijn allen het park in?
Of zeggen jullie van: "Wat is dit nou weer voor bout idee???"
Ik hoor het wel....
L8€R!!!!
___________________
sig edited: image can't be more than 50kb. please refer to the sig guidelines
Dec-21-2001 08:29
kolkiewolkie
muziekjunk
Registered: Sep 2001
Location: Eindhoven
Wat kijk jij G-R-U-W-E-L-I-J-K ver vooruit zeg
met betrekking tot zulks soort dingetjes kijk ik hooguit een paar weekjes naar voren, bij grote feesten max. 2 maand, en jij zit al over de volgende zomer te lullen.
op zich wel aardig id trouwens
vraag over een maand of 5 nog maar es
groeten
kolkiewolkie
___________________
Progressive
Hard = goed
Dec-21-2001 09:25
mido
God is a DJ, So am I
Registered: Jun 2001
Location: Haarlem
quote:
Originally posted by kolkiewolkie Wat kijk jij G-R-U-W-E-L-I-J-K ver vooruit zeg
met betrekking tot zulks soort dingetjes kijk ik hooguit een paar weekjes naar voren, bij grote feesten max. 2 maand, en jij zit al over de volgende zomer te lullen.
op zich wel aardig id trouwens
vraag over een maand of 5 nog maar es
groeten
kolkiewolkie
Het duurt inderdaad nog wel even ja. Maar we kunnen er allicht al over denken! :P
Want voor je het weet is het zomer!
___________________
sig edited: image can't be more than 50kb. please refer to the sig guidelines
Dec-21-2001 09:42
Miss Proximus
titelloos
Registered: Mar 2001
Location: Block II, Cell 13
ik pas:
1) ik hou niet van achtbanen
2) lijkt me erg vervelend..als enige vrouw met 30 pubertjes en 10 gozers in een pretpark (dat is natuurlijk een geintje dombo's)
___________________
Mayibuye Africa!Viva Mexico - Hasta la Chingada!Malaysia I will be there
Dec-21-2001 09:59
mido
God is a DJ, So am I
Registered: Jun 2001
Location: Haarlem
quote:
Originally posted by Miss Proximus ik pas:
1) ik hou niet van achtbanen
2) lijkt me erg vervelend..als enige vrouw met 30 pubertjes en 10 gozers in een pretpark (dat is natuurlijk een geintje dombo's)
De gezelligheid straalt er weer vanaf Missy P!
Maaruh dat over die pubers heb je wel een beetje gelijk in! whaha
Maar natuurlijk hoor ik onder de catorgarie gozers! whaha
___________________
sig edited: image can't be more than 50kb. please refer to the sig guidelines
Dec-21-2001 10:17
Akira
MASTER
Registered: Nov 2000
Location: Holland
Ja lijkt me wel gaaf maar kunnen we niet iets afspreken met zijn allen op ibiza ofzo???heheh ...of gewoon op een feest waar iedereen is veel makkelijker natuurlijk
Dec-21-2001 11:00
Siesta
In praise of the sun
Registered: Jun 2001
Location: CapeTown
flex ideetje :-) gaan we de efteling ff onveilig maken
___________________
I hate the global warming hoax
Dec-21-2001 11:36
kolkiewolkie
muziekjunk
Registered: Sep 2001
Location: Eindhoven
quote:
Originally posted by Akira Ja lijkt me wel gaaf maar kunnen we niet iets afspreken met zijn allen op ibiza ofzo???heheh ...of gewoon op een feest waar iedereen is veel makkelijker natuurlijk
Strak plan
als jij tenminste betaald....
groeten kolkiewolkie
___________________
Progressive
Hard = goed
Dec-21-2001 11:41
mido
God is a DJ, So am I
Registered: Jun 2001
Location: Haarlem
quote:
Originally posted by Akira Ja lijkt me wel gaaf maar kunnen we niet iets afspreken met zijn allen op ibiza ofzo???heheh ...of gewoon op een feest waar iedereen is veel makkelijker natuurlijk
Ibiza is een beetje TE vindt je ook niet?
En een feest daar gaat niet iedereen heen en dat hebben we wel vaker.
Maar gewoon een jaarlijks terugkomende meeting die echt groot kan worden!
Veel foto's!
Tof man!
Of niet soms?
___________________
sig edited: image can't be more than 50kb. please refer to the sig guidelines
Dec-21-2001 11:43
Ruben_Dubbink
Rally Addict
Registered: Oct 2001
Location: Vroomshoop City
op zich wel een aardig idee......
tegen die tijd nog maar een x aanhalen.....
Greetz 'gozer' RubDub
___________________
TrancEaddict......enjoy the ride of trance
Dec-21-2001 11:45
mido
God is a DJ, So am I
Registered: Jun 2001
Location: Haarlem
quote:
Originally posted by Ruben_Dubbink op zich wel een aardig idee......
tegen die tijd nog maar een x aanhalen.....
Greetz 'gozer' RubDub
Zal ik zeker ook wel doen!
Anders maak ik er wel een Housenation meeting van voor mijn website!!!
Dan wordt dat de eerste HouseNation meeting aller tijden!
whehe
___________________
sig edited: image can't be more than 50kb. please refer to the sig guidelines
Dec-21-2001 11:49
Akira
MASTER
Registered: Nov 2000
Location: Holland
quote:
Originally posted by mido
Zal ik zeker ook wel doen!
Anders maak ik er wel een Housenation meeting van voor mijn website!!!
Dan wordt dat de eerste HouseNation meeting aller tijden!
whehe
Mido heb ik jou niet gezien op QLIMAX???Ik heb remy enzo wel weer gemeet daar..en volgens mij was jij met hun of niet ???