|
|
|
|
 |
staz
Supreme tranceaddict
Registered: Apr 2003
|
|
|
säkert många högt uppsatta, till synes normala personer som i hemlighet stödjer dem pga diverse anledningar, politiskt liksom finansiellt motiverade.
men det är klart att ingen går ut med det,, det är ju i princip samma sak som att göran person skulle gå ut i pressen med att han är en knarkare eller nåt i den stilen.
|
|
Mar-14-2004 03:50
|
|
|
 |
 |
montana
dub come save me

Registered: Mar 2003
|
|
|
vad ska man säga, jo öhm, al qaida är en klurig grej, när det gäller 11 september, så hade jag denna åsikt, (och detta är en åsikt, och jag kommer inte svara på nån som stör sig på det), usa tiggde om det, dom har hela tiden lekt världspolis och fått för sig att det är dom som får bestämma vem som är god och vem som är ond. och efter en tids bombnig och whastever i mellanöstern så bestämmde sog usama & the boys, att vi har fått nog, typ sen så fick dom det har tiggt om i typ 10år, (ja, usa tiggde om en sån attack eftersom man kan inte bomba nån hela tiden och förvänta sig att ingen blir sur). och allt som usa gör nu är tigga om en andra stor attack, men denna attack hamna aldrig i usa. den hamna i europa, tänka sig det, europa.
ja, europa, vad har vi gjort? , men jag tror att folk redan vet det
och enough ranting, nu lite åsikter om situationen. det jag tror att det handlar om två grejer, fundamentalism & pengar. ganska enkelt igentligen,
|
Mar-14-2004 13:07
|
|
|
 |
 |
JayBee
Trance Fanatic

Registered: Jul 2003
|
|
|
| quote: | Originally posted by montana
usa tiggde om det, dom har hela tiden lekt världspolis och fått för sig att det är dom som får bestämma vem som är god och vem som är ond. och efter en tids bombnig och whastever i mellanöstern så bestämmde sog usama & the boys, att vi har fått nog, typ sen så fick dom det har tiggt om i typ 10år,
|
ok först och främst så säger jag bara: (smart sätt att tänka på (NOT)). Altså i stortsett kanske det fanns 80% USA hatare i WTC som ett exempel, usa är ett stort land med mycket folk och fritt tänkade. du kan spränga WTC och döda islamer lika så väl som skyldiga brottslingar som egoistiska mäklare eller vad som helst. ska en mans(bush) beslut, döda slumpmässigt folk? att rättfärdiga en sån sak är tio gånger mer idiotiskt än att vara bush själv. (oftast folk som tänker med hjärtat och inte med hjärnan)
och sen för det andra verkar det som det kommer mycket snack och lite verkstad från ditt håll. (lätt att dömma, svårt att göra)
st_andrew: stämmer, det handlar väldigt mycket om israel och inte om att usa har många flaggor i sina filmer. (det var ett symboliskt exempel för dem som inte hajar)
för övrigt tror jag att det bästa sättet att stoppa dem är snabbhet,envishet och kraft.
Reveal: jag ser din poäng med danmark men jag tror ändå inte att sveriga skulle åka in. det skulle bli för mycket tjaffs då, danmark är mer högerinriktade än oss.
Mar-14-2004 14:53
|
|
|
 |
All times are GMT. The time now is 16:53.
Forum Rules: