Er mogen maar maximaal 25.000 in de jaarbeurs.. GEEN progressive zaal dit jaar en de line-up wordt dus zeer waarschijnlijk gewijzigd... KUT gemeente
(ff gekopieerd van ID-T.com )
ID&T heeft dan toch eindelijk zelf aan den lijve de Zaandam affaire ondervonden. Op een moment waarop we net dachten met Innercity te hebben bewezen dat er wel degelijk grote evenementen van 40 duizend toeschouwers gehouden kunnen worden op een veilige en verantwoorde manier, zal de Gemeente Utrecht op 10 januari zeer waarschijnlijk besluiten af te zien van het afgeven van een vergunning voor een capaciteitsuitbreiding. Dit betekent dat er een maximum aantal van 25 duizend bezoekers wordt verwacht.
Helaas zal hierdoor de oorspronkelijke opzet zoals deze al bekend is gemaakt in ID&T Magazine en op de website moeten worden gewijzigd. Dit betekent dat we minder sterk kunnen uitbreiden dan we van plan waren en noodgedwongen een geprogrammeerde zaal moeten schrappen. In overleg hebben we besloten dat de progressive zaal het minste bij het concept van Trance Energy past zoals dat door de jaren heen gegeven is. Het programma van de overige drie zalen blijft ongewijzigd.
Het spreekt natuurlijk voor zich dat wij zeer ontstemd zijn over de gang van zaken. Temeer daar ons de afgelopen maanden verschillende malen is toegezegd dat gebruik van het gehele complex bespreekbaar zou zijn. We hadden dan ook al goedkeuring verkregen van zowel de Jaarbeurs zelf als de Gemeentelijke Milieudienst en Brandweer. Wij overwegen momenteel gerechtelijke stappen te nemen mocht op 10 januari definitief het doek vallen voor de uitbreiding van de capaciteit.
Daar de voorverkoop afgelopen week pas echt is losgebarsten vonden we het niet passend om te wachten met de bekendmaking van dit nieuws tot Trance Energy was uitverkocht en dit kan op 10 januari heel goed al het geval zijn gezien de verkoopcijfers tot dusver en het feit dat we nu minder kaarten mogen verkopen. We hebben daarom besloten om het zekere voor het onzekere te nemen en dat besluit niet af te wachten. Jammer, maar het is niet anders.Voor meer info of vragen verwijzen we je door naar [email protected]
Rest ons niets anders dan onze verontschuldigingen aan te bieden voor het ongemak. Wij hadden het ook heel graag anders gezien. Dat neemt niet weg dat we alles op alles gaan zetten om Trance Energy 2002 tot een groot succes te maken. Wellicht dat een nieuw gemeentebestuur na de verkiezingen volgend jaar dan anders denkt over ons vermogen om grootschalige evenementen te organiseren.
Jan-04-2002 20:42
Blik
The Almighty Blik
Registered: Jan 2001
wie stonden er ook alweer in de progressive area?? ik ben zoiezo niet zo heel prog-minded dus maakt me niet bijzonder veel uit
Hey jongens, veel plezier he :P Nemen jullie allemaal jullie neefjes en nichtjes ook mee? Wordt vast gezellig in de Fox Kids Hall!
Jan-04-2002 21:55
Partyhardy!
Prog Addict!
Registered: May 2001
quote:
Originally posted by Blik wie stonden er ook alweer in de progressive area?? ik ben zoiezo niet zo heel prog-minded dus maakt me niet bijzonder veel uit
iig Marco V en dat is toch wel een gemis dacht ik zo?
Jan-04-2002 22:02
magrec
Kleinenberg addict
Registered: Mar 2001
DIE OELEWAPPERS!!!!
Gooi jurgen en barthezz uit de line up en laat danny howells, stef, marco v mag zelfs vanmij draaien.
Nah dat wordt dus dutch dimention want TE daar zien jullie me niet.
Jan-04-2002 22:19
Blik
The Almighty Blik
kut Marco V hebben ze eruit gegooid.........
gooi die stomme Barthezz dan weg!!!!!!!! of anders mark van Dale, als er iets ergers is dan progressive dan ist wel Club!!!!!!
Registered: Jul 2001
Location: The Netherlands in "Limburg City" Maastricht <Attention!!> 3000 posts REACHED
ik hoop dat ze dan marco v in zaal 4 zetten ofzo.. ik ging zo wie zo al niet naar TE, maar toch vind ik het jammer dat het evenement nu dus moet inkrippen..
Ja GvD hier krijg je toch de spontale dunne schijt van??
Ik was van plan om er met een paar vrienden heen te gaam, en die weten dus niet of ze kunnen. Ike heb me kaartjes nog niet, en ik wil er niet alleen heen
En ik ben het met blik eens, WTF motten die barthezz en DJ Jurgen op TE, die bathrezz is grand master cheese en jurgen is een dikke mofo die altijd van die uber klote blije plaatjes draait. Waarom Marco V eruit?? Donder gewoon de hele club zaal eruit en laat Proggresive lekker staan
Mark van dale zuigt trouwens ook, hij is ng erger dan DJ Jose
GVD
Welke idioot heeft dit verzonnen? Damn them....! damn them to hell!!!
Jan-04-2002 23:47
John
In Praise Of The Sun
Registered: Sep 2001
Originally posted by -TAIS- Hey jongens, veel plezier he :P Nemen jullie allemaal jullie neefjes en nichtjes ook mee? Wordt vast gezellig in de Fox Kids Hall!
Nee man, dan lig ik allang in me bedje, ik mag niet zo laat opblijven van mama
Jan-04-2002 23:51
eXos
The Delight
Ik ben bang dat er geen TA inzit dit jaar. Oei wat erg
Naja, dan ga ik wel naar een ander tof feestje...
Jan-04-2002 23:58
John
In Praise Of The Sun
Registered: Sep 2001