Zaterdag 24/12
* 20 years Yves Deruyter @ Cherry Moon > YDR - DJ Elof - M.I.K.E. - ...
Zondag 25/12
Maandag 26/12
* Armada X-mas Night @ Melkweg - Amsterdam > Armin van Buuren - Harry Lemon - Markus Schulz - Franklin - Micha Daniels - Roog
Zaterdag 31/12
* Deep Dish @ Panama - Amsterdam
* United In Trance @ Asta > Cor Fijneman - Jochen Miller - Marcel Woods - Menno de Jong - Niklas Harding - Aly & Fila - Jonas Steur - Leon Bolier
* Extrema NYE - Glitter Industry > Benny Rodrigues - Erick E - Marko - Roog - Victor Coral - Bart Skils - Miss Djax - Remy - Robert Hood - Surgeon
* Pro-Jekt NYE @ Mediacenter - Oostende > Amok - Chris Hope - Christian Fischer - Frank Kvitta - Manu Kenton - Murphy - Pet Duo - Robert Natus - Traxx
* Forest Crew presents Private New Years Eve Party part 2 @ Kwatrecht > JEX - Christian Thomas - Cyclamic
Zondag 01/01
Last edited by FUSyke on Nov-14-2005 at 16:38
Nov-13-2005 13:56
Unique2701
in deep space
Registered: Apr 2005
Zaterdag 31/12/2005 ook
DEEP DISH, GEORGE IS ON WORLD TOUR
Ali Dubfire (DEEP DISH), King Unique (live), Sebastian Leger, Stef Vrolijk, Nick K
waar: Het Paard - Den Haag
wat dichterbij voor jullie
expense: 45 vvk 55 aan de deur
Deep Dish draait eerst in Panama 22-01.00 geloof ik.. beetje te vroeg.. en daarna pas in t Paard
Nov-13-2005 14:38
Kaidreas
Lord of the offtopics
Registered: Dec 2003
ik ga op oudjaar echt wel geen trance feestje doen, of naar speciale dj's gaan zien... kvind dat maar een beetje weird eigenlijk.
Nov-13-2005 17:42
eieregooie
Perceptions
Registered: Jan 2002
LOL, ik dfacht dat deze thread een rekensom / raadsel was ofzo
Nov-13-2005 17:44
Kaidreas
Lord of the offtopics
^lol, en een oplossing gevonden.
mijn oplossing= de diameter van de vijver!
Nov-13-2005 17:45
Tiger777
Pensionable tranceaddict
Registered: Dec 2002
quote:
Originally posted by Kaidreas
ik ga op oudjaar echt wel geen trance feestje doen, of naar speciale dj's gaan zien... kvind dat maar een beetje weird eigenlijk.
Das waar, nieuwjaarsfeestjes zijn typpische zatte gelegenheden. Ge ziet da ook, hetgeen der te doen is, is bijzonder slappekes. Geeft de scoutsfuifdj'kes ook eens een kans!
Nov-13-2005 17:50
eieregooie
Perceptions
Nee helaas, ik zat op meer aanwijzingen te wachten...
Nov-13-2005 17:51
Antony
Van Dyck
Registered: Jun 2005
ik zoek nog werk met nieuwjaar! erges achter nen toog staan of desnoods de parking van een feejse doen... van da geld van 1 nachtje kunde 3 hollandse (jaja, dure hollandse) trance events gaan doen !
dus als iemand kan helpen.... (liefst Antwerpen)
Nov-13-2005 19:29
eieregooie
Perceptions
Voor 150 eur ga ik niet de hele nacht in de kou staan... Moeten ze wat meer bieden hehehe
Nov-14-2005 02:17
FUSyke
Supreme tranceaddict
Registered: May 2004
Forest Crew presents Private New Years Eve Party part 2
Catacombes @ Kwatrecht (op 1min van McDonalds Wetteren) > Zie site voor foto's
Line Up: JEX - Christian Thomas - Cyclamic - ... (House & Techno)
United In Trance is maar 15 euro ex presale / 20 euro aan de deur... goedkoper dan de gemiddelde boerendisco Oudjaarsavond hehe
Nov-14-2005 16:50
Nyah
quote:
Originally posted by MdJ
United In Trance is maar 15 euro ex presale / 20 euro aan de deur... goedkoper dan de gemiddelde boerendisco Oudjaarsavond hehe