|
|
|
|
 |
Passiva
Ava Mea / Syndique
Registered: Jan 2002
|
|
|
Ik zie het hier op TA heel erg sterk. En dan niet echt hier in NLTA, maar meer in de andere fora. Het lijkt wel één grote competitie. Wie het hardste en op de beste manier iemand kan afzeiken. En dan bovendien zonder enige argumenten. Het maakt allemaal niet meer uit, want we zijn toch anoniem. Markus pleitte in zijn thread ook voor strenger optreden door de moderators, wat door sommige mensen werd tegengesproken. Ik ben hier toch wel voor. Als een mening niet (goed) wordt onderbouwd en simpelweg gewoon is om iemand af te zeiken moet dit worden aangepakt. Ook elders op het internet moet dit gebeuren vind ik...
Oct-28-2004 10:12
|
|
|
 |
 |
Mindphaser
Suspended User
Registered: Feb 2003
|
|
|
Ik heb die B&W aflering ook gezien ja.
Ik vond dat beide partijen wel een punt hadden.
Aan de ene kant vind ik wel dat alles gezegd mag worden, vooral op een forum waar de "andere kant" ook de mogelijkheid heeft om te reageren etc.
Op een forum heb je zoieso meer de solciale controle.. als ik hier iemand ga verrot schelden heb ik grote kans dat niemand mij meer serieus neemt en iedereen mij links laat liggen.
Op een forum vind ik alles dus wel kunnen.
Anders is het op een website waar een aantal lui gewoon vanalles posten om iemand zwart te maken terwijl die andere persoon niet op die site actief is.
Dat is gewoon laf en een beetje makkelijk.
De basis is respect, als die er niet getoond wordt doe ik in ieder geval niet mee aan zo'n discussie of wat dan ook.
But i can run with you. .."
|
|
Oct-28-2004 10:36
|
|
|
 |
 |
SnuggLe
drs. Betweter

Registered: Mar 2001
|
|
|
| quote: | Originally posted by Passiva
Ik zie het hier op TA heel erg sterk. En dan niet echt hier in NLTA, maar meer in de andere fora. Het lijkt wel één grote competitie. Wie het hardste en op de beste manier iemand kan afzeiken. En dan bovendien zonder enige argumenten. Het maakt allemaal niet meer uit, want we zijn toch anoniem. Markus pleitte in zijn thread ook voor strenger optreden door de moderators, wat door sommige mensen werd tegengesproken. Ik ben hier toch wel voor. Als een mening niet (goed) wordt onderbouwd en simpelweg gewoon is om iemand af te zeiken moet dit worden aangepakt. Ook elders op het internet moet dit gebeuren vind ik... |
Wat ik wel jammer vind is dat veel mensen hier niet kunnen discussieren, als in mening en persoon als 1 ding zien. Je kan netzo makkelijk discussieren over iets dat niet je mening is. Discussies worden hier snel gezien als flame en worden dan ineens persoonlijk gespeeld. Dat is jammer. Zo wordt ik ook (naar mijn mening) onterecht aangezien als iemand die 'alleen zeikt'. Jammer dat mensen niet wat verder kijken wat dat betreft. Ik ziek ook wel eens, maar nooit ECHT op de persoon en heel veel met een 
| quote: | Originally posted by Little Theseus
Godverdomme Snuggle wat ben je toch een amateur jezus!!
Het feit dat veel mensen elkaar hier irl kennen heeft ze tot laffe hondjes gemaakt die niks meer durven.
Als er op een forum iemand geflamed of bedreigd wordt dan weet je zeker dat de dader een kansloze rukker is die bijna meer tijd voor zn beeldscherm zit dan in zn bed ligt.
Waarom zou je aanstoot nemen van een flame!?
Op dit forum hebben we allemaal dezelfde hobby en we doen het voor de lol. Rellen is ook lol! |
Tsja, zo kan je het ook zien 
Rellen om het rellen is kansloos vind ik wel. Maarja, dat is dus ook het punt: wat is nou rellen en wat niet, want veel hier kan met een korreltje zout worden genomen.
| quote: |
De basis is respect, als die er niet getoond wordt doe ik in ieder geval niet mee aan zo'n discussie of wat dan ook. |
Inderdaad, helemaal mee eens.
Oct-28-2004 11:00
|
|
|
 |
All times are GMT. The time now is 09:11.
Forum Rules: