Registered: May 2001
Dj Alpha en zijn lekke band
Fiets ik iets na 4en weg van mijn favorite clubje (The Groove... Duh) op weg naar huis. Loopt Jeroen (Dj Alpha) langs de kant van de weg met z'n fiets aan de hand.
Lekke band...
Wat doet die slimmert. Doorlopen zonder z'n achterrekje omhoog te houden. Gevolg: binnenband komt in de knoop te zitten. Staan we daar om 4:30 's nachts een binnenband door te branden met een aanteker. Verbrand ik nog bijna m'n poten ook!
Maar goed. Na een uur lopen kom je zo rond 5 uur toch thuis aan!
Ole!
En hoe wat jullie weekend?
Jan-13-2002 13:28
Miss Proximus
titelloos
Registered: Mar 2001
Mijn invulling van de vrijdag/zaterdag en zondag
Jan-13-2002 13:51
The Groove
Senior tranceaddict
Registered: May 2001
Ook belangrijk! Kan je het volgende weekend er extra hard tegen aan!
Jan-13-2002 18:33
Dj Alpha
Supreme tranceaddict
Registered: Jun 2001
hehehe, wat een klotezooi ja gisteravond. Heb je hard gewerkt en mag je voor straf naar huis lopen. Ach ja we hebben wel gelachen
Volgende week vrijdag weer draaien en zaterdag lekker naar een discotheek in limburg (mee met een vriend van me die moet draaien) dus dat word wel weer vet.
Jan-13-2002 20:39
Blik
The Almighty Blik
Registered: Jan 2001
hoezo achterrekje omhoog houden, ik fiets dan altijd gewoon door, niks aan de hand dan
ik zat gisteravond voor de shoarmatent op de stoep, je mocht niet meer binnen zitten omdat die dicht was, komt er opeens een strooiwagen voorbij, helemaal onder de pekel, en de shoarma van mijn vriend ook onder de pekel €4,50 naar de haaien
Originally posted by Blik hoezo achterrekje omhoog houden, ik fiets dan altijd gewoon door, niks aan de hand dan
ik zat gisteravond voor de shoarmatent op de stoep, je mocht niet meer binnen zitten omdat die dicht was, komt er opeens een strooiwagen voorbij, helemaal onder de pekel, en de shoarma van mijn vriend ook onder de pekel €4,50 naar de haaien
Whahahaha, goed zout die shoarma ofnie ???! Kon die Flo wel gebruiken na zn avontuurtjes...