טוב חבר'ס... אז אחרי האכזבה של Dj Tiesto - Magik 7 live @ L.A היו שמועות ש Magik 8 יהיה מוקלט מתישהו ביפן בסביבות חג המולד אבל השמועה לא נכונה... אבל אכן בלאק הול אמרו שכן יצא Magik 8 פשוט עוד לא יודעים מתי ואיפה לעוד פרטים http://www.isoplex.net/ivibes/index.php?article=283
תודה יובל על המידע אבל למה אתה לא בביצפר??
quote:Originally posted by Dj Moriano תודה יובל על המידע אבל למה אתה לא בביצפר?? חחחח חולה אחי
אני גם לא בבית ספר
אני גם לא בביצפר..... דלקת אוזניים עצבנית
___________________
חחחחחחחח כולנו לא הלכנו היום לביצפר יובל תחלים מהר... אני מכיר ילד שגם קוראים לו יובל והניקניים שלו באיי סי קיו הוא U.V. ThE GrOOvY כאילו זה נשמע ככה יו וי דה גרובי..... נחמד לא????
quote:Originally posted by Dj Moriano חחחחחחחח כולנו לא הלכנו היום לביצפר יובל תחלים מהר... אני מכיר ילד שגם קוראים לו יובל והניקניים שלו באיי סי קיו הוא U.V. ThE GrOOvY כאילו זה נשמע ככה יו וי דה גרובי..... נחמד לא???? חחחחחחח... חמוד אלונזו נו מה קורה איתך כנס לאיי סיי קיו!!
הנה עכשיו אני נכנס אחי... Edit: !נכנסתי ואתה לא און ליין, תתחבר
LOL ya mavrizim Guess who became 18 today? hm?? HM???? YEAH baby
___________________ "Those are my principles, if you don't like them... well, I have others.”
Happy B-Day Giant! Ad 120!!!
toda ahi! that makes it..102 years to go
quote:Originally posted by TranceGiant toda ahi! that makes it..102 years to go חחחח.... מזל טוב גבר זה הסמיילי הכי מתאים שמצאתי ליומולדת, כי ביומולדת יש ליצן בדרך כלל...
Powered by: Trance Music & vBulletin Forums Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd. Privacy Statement / DMCA