Registered: Dec 2002
Location: Szekelyföld Status: Official Montreal Canadiens fan of TA
Cool - jag var en av de som var småsotis på er och TMF. Men om de också gått och blivit MTV-wannabes så klarar jag mig utan. Synd att denna tjänsten inte fanns tre år tidigare... :|
___________________
Next event: Exit Festival 2011 @ Novi Sad, Serbia
Jan-22-2006 17:35
zoric
Rojiblanco and Bianconeri
Registered: Mar 2005
Location: Primera División and Serie B
Tack
TV Gids
Jan-22-2006 17:38
mr_fisken
dancin
Registered: Oct 2003
Location: Stockholm
"30minutes of depressing videos"
Artist top10 gwen stefani&eminem
Jo man får väl hoppas dom visar lite roligare saker. TMF sponsrar väl trance energy iår igen?
Jan-22-2006 18:55
zoric
Rojiblanco and Bianconeri
Registered: Mar 2005
Location: Primera División and Serie B
Seriöst!!!!11 HAHAHHAHAHAHAHAH
Scooter!!!!!
Jan-22-2006 19:01
ScuL
Hardtechno maniac
Registered: Mar 2002
Location: Hampshire, UK
quote:
Originally posted by zoric
Seriöst!!!!11 HAHAHHAHAHAHAHAH
Scooter!!!!!
jag sa alltså att det har blivit lika ostig som ZTV
visst finns det några program som sänder lite trance. Menthal Theo's program till ex. TMF party på fredag kl 21 också kanske
ibland sänder de clips från Armin, Tiësto, Ferry. Men det är inte så oft faktiskt.