sorry att jag skapar en helt ny tråd för detta.. tror det har funnits nån sånhär tråd innan..
men iallafall så behöver jag en mp3 spelar ganska så snabbt.. ska nämligen ligga på sjukhus under några dagar nästa vecka och lär ju inte överleva utan musik..
så måste ha en mp3 spelar med mig... men "mellan jobb" som jag är så har man ju itne sådär super mycket pengar.. men kan väl lägga en del ändå.
men undrar bara vad ni tycker är en bra mp3 spelare med minst 1gig iallafall.. kändes som att detta va bästa stället att fråga på
och hej förresten.. har inte skrivit något på ett tag
senast va la stäväs födelsedags tråd.. hehe
hoppas ni har haft det så bra
Jan-24-2006 18:35
zoric
Rojiblanco and Bianconeri
Registered: Mar 2005
Jag har en Creative Zen Micro 5GB som fungerar utmärkt nuförtiden. Den gick sönder en gång pga. hörlursjacket inte fungerade som det skulle, men jag lämnade in den och fick en ny efter det.
Ljudet är riktigt bra och detsamma med designen, dessutom får det plats 5GB musik i den så det är verkligen ett plus.
När jag köpte min Zen Micro kostade den 2200:- Dessutom har jag sett att det finns samma med 6GB för 2000:- Minns dock inte om det bara var ett Internet-erbjudande, Dvs. Man beställer den från nätet och får även betala frakt..
sjukt bra svenska där
Nej men hej, är det inte forumets egna ordfascist?
Jan-25-2006 02:53
zoric
Rojiblanco and Bianconeri
Registered: Mar 2005
Jan-25-2006 09:02
Kamelen
Supreme tranceaddict
Registered: Dec 2002
jag såg en mp3spelare för 299kr på SIBA eller elgiganten kanske det va.. 256mb .. kanske prova en sån? =) ingen aning om hur bra/dålig den är =)
Jan-25-2006 09:28
montana
dub come save me
Registered: Mar 2003
quote:
Originally posted by hustler
Nej men hej, är det inte forumets egna ordfascist?
jag är långt ifrån att vara stavning,grammatik och meningsstrukturfascist. jag brukar vara värre till en viss grad. men det där var bara skrivet på sånt uberkomiskt sätt som det inte var sant.
men det där var bara skrivet på sånt uberkomiskt sätt som det inte var sant.
Tycker den meningen lät lite konstig.
Jan-25-2006 22:50
benni
merci charles
Registered: Mar 2002
jag fick en mp3 spelare i julklapp, creative MuVo 512 mb... den är rätt bra, fast jag använder den nästan aldrig... jag tycker inte om att lyssna på musik ute
Jan-25-2006 23:57
dbl
Whitesun
Registered: Dec 2001
tack för tipsen zoric och benni.. och hustler.. håller med
bidde tillslut en ipod nano.. ser ju så grym ut bara så va tvungen att ha en.. hehe... pappa köpte en också t.om. hehe
Jan-26-2006 10:39
reveal
always in the mix
Registered: May 2001
Sen jag skaffade mobiltelefon med bra mp3-spelare så så har jag inte ens funderat på en "vanlig" mp3-spelare. Grymt skönt att slippa en pryl, mobilen har man ändå alltid med sig. Väntar bara på att man kan skippa kameran också Fast då början man säkert vilja ha nåt annat också