Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > -= Love Parade 2000 - Paul Van Dyk =- DD 166Mb
Pages (3): [1] 2 3 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001
Love -= Love Parade 2000 - Paul Van Dyk =- DD 166Mb

Satt uppe här en kväll och laddade från Direct Connect så hittade jag en lite gammal hel skön grejj som inte jag sett än förän nu.

Love Parade 2000 med Paul Van Dyk
Är ca 166Mb stor fil och är 16.43 lång

Så höger klicka och spara som så får ni se nåt ni kommer gilla.
Har ni sett den förr så grattis Inte så ladda hem IMO.

Ses...

ps. Ni får hemskt gärna posta svar på denna om ni laddat hem och sett den ds.

Last edited by SteveTranz4ever on Feb-07-2002 at 20:41

Old Post Feb-06-2002 18:32  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Beamish
Supreme tranceaddict

Registered: Nov 2001

din hemsida, den e en plojgrej va?

ingen lägger upp bilder på internet när man vart på Kos o krökat o e seriös med det....

Old Post Feb-06-2002 19:28  Sweden
Click Here to See the Profile for Beamish Click here to Send Beamish a Private Message Add Beamish to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
x-dream
Kurai is my slave!

Registered: Nov 2000

Man tackar Steve...Börja ladda precis...Har inte sett denna....Så jag återkommer med ett inlägg....

Var ju dock på LP detta året....

Edit: Damn vilken video...Den gav mig rysningar....Jag vill ner igen.....

Last edited by x-dream on Feb-06-2002 at 21:41

Old Post Feb-06-2002 20:34  Sweden
Click Here to See the Profile for x-dream Click here to Send x-dream a Private Message Add x-dream to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Ravesquad
Supreme tranceaddict

Registered: Sep 2001

quote:
Originally posted by Beamish
din hemsida, den e en plojgrej va?

ingen lägger upp bilder på internet när man vart på Kos o krökat o e seriös med det....

det kan man väll få göra iaf när man e så snäll och delar med sig så mycke Tack Steve

Old Post Feb-07-2002 11:13  Sweden
Click Here to See the Profile for Ravesquad Click here to Send Ravesquad a Private Message Add Ravesquad to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mindshooter
Neverchanging avatar

Tackar för videon
Gillade den...en sak irriterade mig dock......Det var någon monotom bas som gick i bakgrunden på dom flesta låtarna...helt i otakt enligt mig och det lät rätt taskigt tycker jag.... Skulle den va där?

Kände igen mig skarpt när han spelade melodin till Eternity med händerna i luften

Old Post Feb-07-2002 12:31 
Click Here to See the Profile for mindshooter Click here to Send mindshooter a Private Message Add mindshooter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Virus
yes

Registered: Oct 2001

Tack för videon Steve! Riktigt bra... det är kul med såna videos som är från riktiga tillställningar..

Old Post Feb-07-2002 13:41  Sweden
Click Here to See the Profile for Virus Click here to Send Virus a Private Message Add Virus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

quote:
Originally posted by mindshooter
Tackar för videon
Gillade den...en sak irriterade mig dock......Det var någon monotom bas som gick i bakgrunden på dom flesta låtarna...helt i otakt enligt mig och det lät rätt taskigt tycker jag.... Skulle den va där?

Kände igen mig skarpt när han spelade melodin till Eternity med händerna i luften
Jo det var lite irri det där med basen, låter som nåt slags eko från basen som även kommer med i inspelningen. Aja jag gillade den i övrigt

Funderar på att lägga upp en DD på Johan Gielen live @ Trance Energy från 2000-10-20 på 22 minuter för att sporra alla lite som ska dit. Kan de va nåt ?

Ses...

ps. Beamish, vad min hemsida har med denna thread att göra har jag ingen aning om, men om du har invändningar så får du gärna skicka ett PM ds.

Old Post Feb-07-2002 17:59  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mindshooter
Neverchanging avatar

Jajaja fler vids fler vids

Old Post Feb-07-2002 19:22 
Click Here to See the Profile for mindshooter Click here to Send mindshooter a Private Message Add mindshooter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
x-dream
Kurai is my slave!

quote:
Originally posted by mindshooter
Jajaja fler vids fler vids

Låter helt okej för mig med

Old Post Feb-07-2002 19:35  Sweden
Click Here to See the Profile for x-dream Click here to Send x-dream a Private Message Add x-dream to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Virus
yes

Registered: Oct 2001

Jag har en Johan Gielen @ Trance Energy från 2001-10-20... kanske samma? Annars vill jag oxå ha mer film

Old Post Feb-07-2002 20:02  Sweden
Click Here to See the Profile for Virus Click here to Send Virus a Private Message Add Virus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

quote:
Originally posted by King of Clubs
Jag har en Johan Gielen @ Trance Energy från 2001-10-20... kanske samma? Annars vill jag oxå ha mer film
Tjo hej, njä inte samma, denna är från 2000-09-30 och är 221Mb
Jag slänger upp den inom 15 minuter (Hoppas den får plats på servern bara, annars får jag smörj av brorsan)

Jag har den också dock plus en massa annat från Trance Eenergy, tex. DJ Jean, 2 st på vardera 140Mb, från 2000-04-30

ATB bakom vinylen på ca.130 Mb från 2001-02-17

Rank 1 på 150Mb från 2000 nångång där dom kör live typ 3 låtar

Yves De Ruyter bakom vinylen på Trance Energy från 2000-09-30 65Mb

Vill ni ha nåt mer så säga bara till...

edit:S@tan jag fick inte upp hela, jag väntar nån dag så kan jag ta bort lite annat skit jag delar med mig med så får denna plats sen...

Last edited by SteveTranz4ever on Feb-07-2002 at 20:42

Old Post Feb-07-2002 20:23  Sweden
robstar
Excited

Registered: Nov 2001

Om du vill så skulle du kunna ladda upp dom här:

code:
210.112.73.21/incoming/ 1/2 [/4_Ta/

Skulle va skit kul å se dom.

Tack för PvD videon...

Old Post Feb-07-2002 21:10  Sweden
Click Here to See the Profile for robstar Click here to Send robstar a Private Message Add robstar to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > -= Love Parade 2000 - Paul Van Dyk =- DD 166Mb
Post New Thread    Post A Reply

Pages (3): [1] 2 3 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackTrance Track from 98 to ID [2006] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackSignum - Solitude [2009]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 09:55.

Forum Rules: