Ik denk er ook al sterk aan, ben helaas nog financieel genootzaakt thuis te wonen bij mijn toffe oprechte, sympathieke en vooral begripvolle moeder...
Versta me niet verkeerd, ben haar dankbaar voor mijn opvoeding, alleen haar menselijke kant is de laatste jaren beneden alle pijl en praten valt op dovevrouwsoren
Ik woon eigenlijk in de week alleen en in't weekend ga'k naar holland.
Ma je moet het wel kunnen, alleen is soms ook echt alleen .
Ik ben het best gewoon aangezien ik vroeger enkel met mijn mama woonde & zij ging nogal vaak op stap.
't geeft gewoon een leuk gevoel om op jezelf te wonen, een zelfstandig gevoel.
Maar je moet wel weten da ge dan zelf moet koken, opruimen, afwassen, ... ( & soms hebt ge daar echt helemaal geen zin in)
tis gewoon een beetje wennen.
Ma als ge 't kunt (op financieel vlak dan) zou ik het echt wel doen.
Er gaat een nieuwe wereld voor je open
Registered: Jan 2004
Location: Koekelare/Leuven, Belgium
ik woon tijdens de week alleen (op kot) en vind dat zaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaalig... ge doet echt wa ge wil. ma ik werk natuurlijk nog niet, en in het weekend neemt ge braaf uwe was mee naar huis en krijg je genoeg geld om de volgende week door te komen.
maar ik ben wel van plan om, vanaf dak afgestudeerd ben en werk heb, alleen te gaan wonen. eens je ervan geproefd hebt wil je niks anders meer vind ik
___________________
Jun-16-2005 20:39
djcresto
Tranceaddict Trainer
Registered: May 2001
Location: Dendermonde
Alleen J Voorlopig achten we ons nog nie in staat om samen te wonen
Dacht eerst samen met ne kameraad, maar dat zie ik nu even minder zitten. Hoewel dat financieel wel beter haalbaar is. Alles zit ook nog maar in de denkfase dus voor tzelfde geld blijft ik thuis. Ik hoef/wil ook niet perse weg. Maar kheb er wel zin in. Heb ook nooit op kot gezeten ofzo dus het is vooral de 'vrijheid' die mij aanspreekt. Die vrijheid is ook relatief want hier thuis doe ik meestal wel wat ik wil. Eigenlijk leef ik hier meer naast als samen met mijn familie. Kheb wel geen klagen, moet weinig helpen, eten staat meestal klaar, was en strijk wordt gedaan.
Financieel lukt alleen wonen mij zeker, heb wel al wat kunnen sparen, werk ondertussen 3 jaar. Uiteraard moet je wel een pak dingen gaan aankopen. Het enige dat ik hiervoor moet afwegen is welke invloed dat gaat hebben op mijn later financiele status, stel dat ik een huis wil kopen ofzo bijvoorbeeld.
Originally posted by Bertn
ik woon tijdens de week alleen (op kot) en vind dat zaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaalig...
+1
___________________
I keep the pain of a broken soul ...
Jun-16-2005 20:45
djcresto
Tranceaddict Trainer
Registered: May 2001
Location: Dendermonde
quote:
Originally posted by Bertn
ik woon tijdens de week alleen (op kot) en vind dat zaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaalig... ge doet echt wa ge wil. ma ik werk natuurlijk nog niet, en in het weekend neemt ge braaf uwe was mee naar huis en krijg je genoeg geld om de volgende week door te komen.
Kot en alleen wonen is wel nie echt te vergelijken. Tis zoals ge zelf zegt. De irritante dingen was strijk neemt ge int weekend mee naar huis. Nu wassen zie ik wel nog zitten, maar strijken
Originally posted by djcresto
Kot en alleen wonen is wel nie echt te vergelijken. Tis zoals ge zelf zegt. De irritante dingen was strijk neemt ge int weekend mee naar huis. Nu wassen zie ik wel nog zitten, maar strijken
das raar, ik strijk mn kleren nooit gooi ze in de droogkast thuis en vouw ze direct op derna en voila
___________________
I keep the pain of a broken soul ...
Jun-16-2005 20:51
emma
in the good life
Registered: Aug 2003
Location: Ghent
quote:
Originally posted by djcresto
Dacht eerst samen met ne kameraad, maar dat zie ik nu even minder zitten. .
da zou'k niet echt doen moest ik van u zijn ...
komt vaak ruzie van.
(heb ik al van enkele vrienden gehoord; twee beste vriendinnen gaan op kot, ze gaan zich ergeren aan elkaar en ja, dan zware ruzie)
Originally posted by emma
da zou'k niet echt doen moest ik van u zijn ...
komt vaak ruzie van.
(heb ik al van enkele vrienden gehoord; twee beste vriendinnen gaan op kot, ze gaan zich ergeren aan elkaar en ja, dan zware ruzie)
lol denk dat ge dat rapper met vrouwen voorhebt dan met mannen. Die zijn over het algemeen vergevingsgezinder (sorry als ik hier veralgemeen )
Maar idd zorgt zeker voor problemen, wie koopt wat ed, wat met eventuele vriend of vriendin. Toch vooral een kwestie van goeie afspraken te maken enzo.