Registered: Dec 2002
Location: Szekelyföld Status: Official Montreal Canadiens fan of TA
Scandinavian Music Convention 2006, 22-23 Feb
Vilka ska dit? Förra året var sjukt roligt bra. Beyer, Mull & Lekebush på deras back-3-back rockade mina shorts...Jag har dessutom för mig att Özgür bjöd mig på en drink, vilken han måste få tillbaka. Därmed är min närvaro på SMC detta år ganska given. Årets upplaga går av stapeln den 22:a och 23:e februari på Berns i Stockholm.
Ännu är det bara Stonebrigde som är bekräftad på lineupen, men jag är gaaaanska säker på att att Angello & Ingrosso också kommer att lira med tanke på att de finns med som nominerade i inte mindre än tre kategorier för detta årets Swedish DJ Awards.
Hoppas på att jag börjar sent den veckan eller att jag kan tjata till mig om att få göra det så man kan gå på åtminstone en av kvällarna.
Har hört "rykten" om att PVD skulle vara närvarande. Men det får man väl hoppas att han inte är. För i så fall har de ju spräckt dj budgeten 5 dubbelt utan att ha ett enda hett namn på linan
Idiotiskt att de måste hålla det mitt i veckan...Fredag/Lördag hade garanterat dragit dit dubbelt så många gäster. Det var ju helt öde förra året...inte för att det hindrade mig från att ha kul, but still...
Kanske håller de det i mitten av veckan för att inte skrämma Berns vanliga gäster?! Eller så är det så enkelt att Berns inte vill "låna" ut sina lokaler de 2 dagarna i veckan som de drar in mest cash?
quote:
Originally posted by Gate 42
^ Öde var det väl knappast.
Kanske håller de det i mitten av veckan för att inte skrämma Berns vanliga gäster?! Eller så är det så enkelt att Berns inte vill "låna" ut sina lokaler de 2 dagarna i veckan som de drar in mest cash?
Det ligger väl något i det, men då borde de ju kunna fixa en annan lokal tycker man.. :|