Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Shane 54 MASHUP : Everest - Orée vs. Gabriel & Dresden - Tracking Treasure Down
Pages (2): [1] 2 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
FerryTayle
French Trance Wizard

Registered: Oct 2003
Shane 54 MASHUP : Everest - Orée vs. Gabriel & Dresden - Tracking Treasure Down

Hello

Hier un pote m'appelle pour me demander d'écouter le dernier Laptop DJ de Shane 54 et me dis "écoute bien vers 20mn à peu près", et là la grosse surprise !!!

le bug Mashup Orée vs. Tracking Treasure Down. O M G, c'est impressionnant comme les idées lui viennent à Shane 54.

Donc voilà, la grosse surprise.

Le liens du podcast ICI (à lire avec Itunes ou Quicktime)

Playlist
01. Sun Decade - Breath Of Life
02. Sied Van Riel - Fearless (Miika Kuisma remix)
03. Gerry Cueto vs Bika - Daydreaming (Gerry Dubs It mix)
04. Corydalics - After Sun (Original)
05. Headstrong - Close Your Eyes (Andy Moor mix)
06. Jones & Stephenson - The First Rebirth (Danjo & Styles remix)
07. Everest - Oree (Robert Gitelman remix)
08. Gabriel & Dresden - Tracking Treasure Down (Acapella)
09. Mr. Phillips - Departure (Joshua Cunningham remix)
10. Beam feat Shane 54 - On Your Mind (Sean Tyas Hard Dub)
11. Narthex - Bully (Parc remix)
12. Magic Wave - Escape from Absolom (Dj Shah's Intro mix)

Old Post Mar-09-2006 13:59  Europe
Click Here to See the Profile for FerryTayle Click here to Send FerryTayle a Private Message Visit FerryTayle's homepage! Add FerryTayle to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Atton Tray
Kaori Addict !!

thx, ca a l'air interressant!

Old Post Mar-09-2006 16:41  Japan
Click Here to See the Profile for Atton Tray Click here to Send Atton Tray a Private Message Add Atton Tray to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Nightflowers
prog lover

Registered: Jan 2002

j'ai hate d'ecouter ca, en plus j'adore TTD

WAYS OF CONSCIOUSNESS On PARIS ONE (P1 Trance)
Every Saturday @ 4pm, Monday @ 8am + Thursday @ 0am (GMT+1)
OUT NOW ! : Axelle Roch - Serial Lovers (Nightflowers pres. Neurologik Remix) [MPDR092]
Also available :
A Boy And A Radio - Continuum (Nightflowers pres. Wild Symmetry Remix) [MPDR083]
Ness - Balloon (Nightflowers pres. Neurologik Dub) [MPDR063]

Old Post Mar-09-2006 17:25  France
Click Here to See the Profile for Nightflowers Click here to Send Nightflowers a Private Message Visit Nightflowers's homepage! Add Nightflowers to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
matvei
Supreme tranceaddict

Registered: Aug 2004

J'aime pas du tout.
Ca va pas ensemble. On a l'impression qu'il a fait un mashup pour dire j'ai fait un mashup.

Old Post Mar-09-2006 18:46  France
Click Here to See the Profile for matvei Click here to Send matvei a Private Message Add matvei to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Atton Tray
Kaori Addict !!

quote:
Originally posted by matvei
J'aime pas du tout.
Ca va pas ensemble. On a l'impression qu'il a fait un mashup pour dire j'ai fait un mashup.

Moi jtrouve que le vocal est beaucoup trop haut par rapport a l'instru derriere, ca fait que l'on entend pas tres bien si ya une harmonie entre les deux tellement l'oreille y prete attention.

Sinon le set est assez sympa!

Old Post Mar-09-2006 19:16  Japan
Click Here to See the Profile for Atton Tray Click here to Send Atton Tray a Private Message Add Atton Tray to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MajenKa
Progressive Women

Registered: Jan 2004

quote:
Originally posted by JediK
Moi jtrouve que le vocal est beaucoup trop haut par rapport a l'instru derriere, ca fait que l'on entend pas tres bien si ya une harmonie entre les deux tellement l'oreille y prete attention.

Sinon le set est assez sympa!

Je me suis faite la même réflexion ... Je pense qu'il faut l'écouter avec un meilleur mastering effectivement.

Run baby run !

Old Post Mar-09-2006 19:39 
Click Here to See the Profile for MajenKa Click here to Send MajenKa a Private Message Add MajenKa to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
_IDS_
Forever on the run...

Registered: Jan 2003

Etant donner que ce mec fait bcp de mashup pour les jouer dans ses sets, il doit pas non plus se prendre trop la tête que si il le faisait pour sortir un disque...

quote:
Rank 1 vs Delerium - Top Gear Silence (Shane 54 Laptop Dj Mashup)
Ronski Speed vs Oceanlab - EOS Satellite (Shane 54 Laptop Dj Mashup)
Dj Koris vs Djule vs BT - Sense Of Gravity (Laptop Dj Mashup)
Queen vs Gray Area - We Will Rock You On The Road (Laptop Dj Mashup)
Empyreal Sun vs Duncan Sheik - From Dark To On A High (Laptop Dj Mashup)

etc...

Bref si c'est pour les jouer une paire de fois, à quoi bon s'exciter pendant trop de temps pour pas grand chose. Surtout qu'il doit avoir plus important à faire coté production.

Old Post Mar-09-2006 20:01  France
Click Here to See the Profile for _IDS_ Click here to Send _IDS_ a Private Message Add _IDS_ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
FerryTayle
French Trance Wizard

quote:
Originally posted by _IDS_
Etant donner que ce mec fait bcp de mashup pour les jouer dans ses sets, il doit pas non plus se prendre trop la tête que si il le faisait pour sortir un disque...

Bref si c'est pour les jouer une paire de fois, à quoi bon s'exciter pendant trop de temps pour pas grand chose. Surtout qu'il doit avoir plus important à faire coté production.

Surtout que ces Mashup sont fait en live...rien n'est préparé

Last edited by FerryTayle on Mar-09-2006 at 22:05

Old Post Mar-09-2006 20:44  Europe
Click Here to See the Profile for FerryTayle Click here to Send FerryTayle a Private Message Visit FerryTayle's homepage! Add FerryTayle to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Atton Tray
Kaori Addict !!

quote:
Originally posted by FerryTayle
Surtout que c'est Mashup sont fait en live...impro

Ben tu m'en apprends une bonne là, je n'etais po du tt au courant!

Old Post Mar-09-2006 21:44  Japan
DJule
Supreme tranceaddict

Registered: Sep 2004

quote:
Originally posted by FerryTayle
Surtout que ces Mashup sont fait en live...rien n'est pr�par�

Quand il joue en live oui mais sinon pour ses sets radios ils sont préparés. Genre il prend un acapella et l'essaie avec un track et si ca marche youpi! lol

Bah meme si j'aime pas tout ses mashups ca fait sa particularité Ã_ lui. Et ca vient de son grand côté pop dans le passé... faut pas oublier qu'il a été popstar en Hongrie hehe.

Old Post Mar-10-2006 12:19  Switzerland
Click Here to See the Profile for DJule Click here to Send DJule a Private Message Visit DJule's homepage! Add DJule to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
_ Andy _
Frankie Fan

Registered: Oct 2002

ça sent le kaka ce mashup désolé

Old Post Mar-10-2006 12:31  Suriname
Click Here to See the Profile for _ Andy _ Click here to Send _ Andy _ a Private Message Add _ Andy _ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
maxxyme
Mr. Discogs

Registered: Nov 2002

c'est pas trop mal... moi j'aime plutôt bien...

de toute façon, j'adore ce qu'il fait ce hongrois...

Old Post Mar-10-2006 14:02  France
Click Here to See the Profile for maxxyme Click here to Send maxxyme a Private Message Visit maxxyme's homepage! Add maxxyme to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Shane 54 MASHUP : Everest - Orée vs. Gabriel & Dresden - Tracking Treasure Down
Post New Thread    Post A Reply

Pages (2): [1] 2 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackDigweed Choon @WMC [2006] [5]

Click here to listen to the sample!Pause playbackJohan Gielen pres. Abnea - "Velvet Moods" [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 03:49.

Forum Rules: